سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد ۴۱ رساله تحقیقاتی مورد تصویب قرار گرفت

طی سال گذشته تعداد ۱۹ پیشنهاد رسالۀ تحقیقاتی دانشجویان دکتری و تعداد ۲۲ پیشنهاد رسالۀ تحقیقاتی دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد در شورای تحصیلات تکمیلی سازمان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

محمد عابدی مدیر کل دفتر آموزش‌های تخصصی فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به شیوۀ پژوهش محور در حال تحصیل بوده و رساله‌های آنها در راستای حل یکی از مشکلات کاربردی صنایع و شرکت‌های تولیدی کشور و یا ایجاد دانش‌فنی تعریف شده است. 
 
وی افزود: همچنین طی سال گذشته به منظور ارتقای کیفیت توانایی‌های فنی و مهندسی و با هدف افزودن به غنای علمی و فناوری متخصصین و کار‌شناسان کشور اقدام به برگزاری گارگاه‌ها و دورۀ‌های آموزشی تخصصی فناوری کردیم. 
 
عابدی تصریح کرد: با توجه به نیاز متقاضیان طی سال ۱۳۹۲، تعداد ۲۳ دوره و کارگاه آموزشی تخصصی فناوری در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و یا در محل صنایع و ادارات برگزار شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: ارزش‌گذاری و تجاری‌سازی فناوری، کروماتوگرافی گازی و کروماتوگرافی مایع با کارآیی بالا، بیوگاز و کمپوست و دوره‌های آموزشی مبانی مالکیت فکری و دسترسی آزاد به اطلاعات پتنت و اطلاعات علمی، مکانیزم‌های تجاری‌سازی، فن‌های صنعتی، کنترل کیفیت و آشنایی با استاندارد‌ها و آزمون‌های مشعل گازسوز و گازوئیل‌سوز و دورۀ آموزشی پمپ‌ها و سرویس‌های پیشگیرانه آنها طی سال گذشته در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: رساله ، تحقیقات ، پژوهش ، مهندسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.