سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

وزارت نفت به دنبال احیا هویت صنعت پتروشیمی کشور

معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: وزارت نفت به دنبال بازیابی هویت صنعت پتروشیمی ایران است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در شیراز بر مشارکت بیشتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در طرحهای توسعه ای، این صنعت تاکید کرد و افزود: برای توسعه صنعت پتروشیمی باید مجوزهای لازم کسب شود و این شرکت همگام با بخش خصوصی برنامه های آتی خود را به مرحله اجرا درآورد.

منصور معظمی با اشاره به احیای صنعت پتروشیمی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، به سمت توسعه و بالندگی صنعت پتروشیمی بازخواهیم گشت و حمایت از بخش خصوصی همچنان در دستور کار وزارت نفت قرار دارد.

وی با بیان اینکه وزارت نفت به دنبال بازیابی هویت صنعت پتروشیمی ایران است و در این مسیر با همکاری و تلاش تمام فعالان این صنعت، دوباره پتروشیمی ایران را احیا خواهیم کرد، افزود: صنعت پتروشیمی ایران با وجود همه چالشها با یکدلی و تعامل، دوباره در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می گیرد و احیا می شود.

معظمی بیان کرد: صنعت پتروشیمی باید طرحهای توسعه ای خود را اولویت بندی کند تا از این طریق و با برنامه ریزی های منسجم، مجتمعهایی که باید زودتر در مدار تولید قرار گیرند، در اولویت ساخت و تکمیل باشند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: وزارت ، نفت ، احیا ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.