سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن نوشت؛

پوتین در قبال تحولات اوکراین تغییر لحن داده است

روزنامه واشنگتن پست در مطلبی نوشت رئیس جمهور روسیه لحن خود را در قبال تحولات اوکراین تغییر داد و گام‌هایی برای دور نگه داشتن اوکراین از دایره خشونت‌ها برداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله‌اش در روز پنج شنبه نوشت "ولادیمیر پوتین" روز چهارشنبه لحن خود را در قبال تحولات اوکراین تغییر داد و گام‌هایی برای دور نگه داشتن اوکراین از دایره خشونت‌ها برداشت.

این روزنامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور روسیه از جدایی طلبان هوادار این کشور در اوکراین خواست برگزاری همه‌پرسی برای استقلال را که قرار است روز یکشنبه برگزار شود به تعویق بیندازند نوشت : اظهارات "پوتین" تغییر بزرگی در لحن وی و شمار دیگری از مقامات عالی‌رتبه این کشور طی ماه‌هایی که دولت پیشبرد امور در راس قدرت در اوکراین بوده ، به شمار می‌رود.

واشنگتن پست افزود : اما با این وجود همچنان برخی پرسش‌ها در این مورد که آیا تلاش‌های رئیس جمهور روسیه عملا به کاهش خشونت‌ها در اوکراین منجر می‌شود و آیا مسکو بر گروه‌های جدایی طلبی که بر شهرهای شرقی اوکراین تسلط یافتند ، سیطره پیدا خواهد کرد و آیا پیشنهادات "ولادیمیر پوتین" مقبول آنها قرار می‌گیرد ، به قوت خود باقی است.

گفتنی است روز چهارشنبه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه از طرفداران مسکو در شرق اوکراین خواست همه پرسی برنامه ریزی شده برای تاریخ 11 ماه می را به تعویق اندازند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.