سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم نسيم را از خود بدانند

معاون سيما پس ازآغاز بكار سراسري شبكه نسيم از مخاطبان خواست اين شبكه را از خود بدانند و با آن همراهي كنند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي  دكتر علي دارابي پس از افتتاح رسمي شبكه نسيم با اعلام اينكه ضرورت شادي و نشاط و همچنين پر كردن اوقات فراغت و سرگرمي در جامعه امري بسيار ضروري است تاكيد كرد : بايد برنامه‌هاي تلويزيوني شادي و نشاط بيشتري داشته باشند.
 
 وي سپس با اشاره به استقبال مردم از شبكه نسيم يادآور شد: طي مدتي كه شبكه نسيم به عنوان تنها شبكه طنز تلويزيون پخش آزمايشي خود را آغاز كرده، مخاطبان زيادي را جذب خود كرده است ، بويژه در بخش نسيم استان‌ها كه برنامه‌اي است مربوط به گويش‌ها و لهجه‌هاي مختلف استان‌ها .
 
 دارابي پس از افتتاح رسمي شبكه نسيم در گفت‌و‌گويي تلويزيوني حاضر شد و خطاب به بينندگان شبكه نسيم گفت: از آنجايي كه شبكه نسيم به عنوان شبكه طنز، يك شبكه دو سويه است ، بينندگان مي‌توانند عكس‌هاي خانوادگي، مسافرت و تصاوير جالب و ديدني‌شان را براي شبكه نسيم ارسال كنند تا آن‌ها را در اين شبكه نشان به نمايش بگذاريم و به نوعي در گردش كار شبكه نسيم سهيم باشند .
 
 دارابي همچنين خاطرنشان كرد : درتلاش هستيم تا بتوانيم در عين حال كه ساعات مفرحي را براي بينندگان فراهم مي‌كنيم در لابه‌لاي برنامه‌هاي اين شبكه بخشي از مهارت‌هاي زندگي و همچنين ديدني‌هاي جهان و ايران را براي مخاطبان اين شبكه به تصوير بكشيم .
 
 وي افزود : خوشبختانه در ايران مردم در روز بيش از سه ساعت از وقتشان را به تماشاي تلويزيون اختصاص مي‌دهند و اين اقدام مسئوليت ما را در اين حوزه سنگين‌تر مي‌كند و نشان از اعتماد مردم به رسانه ملي است .
 
 دارابي با بيان اينكه شبكه نسيم همواره تلاش مي‌كند برنامه‌هاي بيشتري را در طول سال تدارك ببيند،ادامه داد: فكر مي‌كنم اين شبكه بتواند از اين پس با برنامه‌هاي بهتر و بيشتر موجوديت خود را در ميان خانواده‌هاي ايراني ثبت و ضبط كند.
 
معاون سيما در پايان سخنانش از تمام همكاران رسانه‌اي و همچنين مردم كه در افتتاح شبكه نسيم از ابتدا تا انتها اين شبكه را همراهي كردند تشكر كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، سیما ، نسیم ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رئوف
۱۰:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام

اگه سراسری هستش پس چرا در شهرهای دیگه به جز تهران و قم قابل دریافت نیست؟!
محمد ناصر محمد اسماعیلی
۰۹:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا پیگیری کنید چه وقت سراسری میشه