سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اختصاص 2 میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت بقاع متبرکه استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: 2 میلیارد ریال جهت بازسازی و تعمیر و مرمت بقاع متبرکه و امامزادگان استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین محسن غلامیان افزود:  از محل اعتبارات سازمان اوقاف 2 میلیارد و 100 میلیون ریال به امر بازسازی و تعمیر و مرمت و توسعه بقاع متبرکه و امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

وی گفت: این مبلغ جهت کمک به توسعه و عمران 20 بقعه متبرکه تخصیص داده شده و  توسط هیئت های امناء و با نظارت کارشناسان دفتر فنی اداره کل اوقاف و مور خیریه استان چهارمحال و بختیاری جذب و هزینه خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت : در حال حاضر عملیات عمرانی در 47 بقعه و امامزاده و 300 مسجد  استان در دست اجراست .

 وی ساخت 50 مسجد جدید در استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این اداره ‌کل برشمرد و افزود: تاکنون عملیات ساخت 10 مسجد در مناطق محروم فاقد مسجد در استان آغاز شده است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

غلامیان افزود: زمان جذب اعتبارات توسط هیئت امنای مساجد و امامزادگان تا پایان تیر ماه سال جاری بوده و هئیت های امنای این بقاع متبرکه می توانند با ارائه اسناد هزینه و پس از بازدید و تائید مهندسین دفتر فنی به جذب این اعتبارات اقدام نمایند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.