سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دوره آموزشی گروه‌های صالحین بسیج آغاز شد

سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حلقه‌های بسیج سازمان صدا و سیما همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حلقه‌های بسیج سازمان صدا و سیما همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شد.

این دوره آموزشی شامل مباحث تربیت نیروی انسانی جایگاه حلقه صالحین بسیج در تربیت نیروی انسانی، مبانی معرفتی تشکیلاتی حلقه‌های صالحین، تشکیل کارکرد حلقه‌های صالحین بسیج با رویکرد آسیب‌شناسی و راهبردهای موثر، فلسفه آموزش و تربیت از نگاه اسلام، فقه رسانه‌ از منظر پرسش و پاسخ، نشست پرسش و پاسخ با رویکرد مبانی سیاست خارجی انقلاب اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت، بررسی فرقه ذاله با تاکید بر وهابیت، آشنایی با پرتال و کارگاه‌های اجرایی حلقه‌های صالحین در بسیج، جنگ نرم فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ و جمع‌بندی این دوره آموزشی است.

سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج سازمان صدا و سیما ویژه برادران است که همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت 93 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، بسیج ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.