سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد / اختصاص 900 میلیارد ریال اعتبار:

برای گسترش امنیت غذایی نیازمندان در مناطق محروم کشور

مدیر کل دفتر حمایتی و توانمند سازی وزارت کار، رفاه و اجتماعي گفت : 63 هزار کودک در مناطق محروم کشور زیر پوشش سبد کالای خاص قرار می گیرند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، پرویز زارعی افزود : برای گسترش امنیت غذایی نیازمندان در مناطق محروم کشور امسال بیش از 900 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .

وی ادامه داد : هنوز یکصد و 12 هزار کودک در مناطق کم تر توسعه یافته کشور در نوبت دریافت سبد کالای حمایتی قرار دارند که در صورت اجرا شدن کامل مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و تخصیص اعتبار ، همه آن ها زیر پوشش قرار می گیرند .

وی تصریح کرد : برای گسترش امنیت غذایی کودکان پنج هزار و 200 روستا مهد با جمعیت بیش از یکصد و 12 هزار نفر زیر پوشش یک وعده غذای گرم قرار دارند که در صورت تامین اعتبار از محل فاز دوم هدفمندی یارانه ها 50 هزار کودک دیگر به این آمار اضافه می شود .

مدیر کل دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که بنیاد علوی نیز 15 هزار مادر باردار را در سراسر کشور زیر پوشش ماهیانه یک سبد کالای خاص قرار داده است گفت : امسال با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، چهار هزار  و 200 نفر مادر باردار دیگر زیر پوشش قرار خواهد گرفت ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.