سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"هنرهای تجسمی" در هفته‌ای که گذشت

"هنرهای تجسمی" میزبان عکس‌های شهدا شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران ،هنرهای تجسمی در هفته‌ی گذشته شاهد برگزاری دومین جشنواره‌ی عکس قاب‌های بهشتی بود. این جشنواره 16 اردیبهشت در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد.

نمایشگاه این جشنواره به مدت یک روز در خانه هنرمندان برپا بود. مراسم اهدای جوایز این جشنواره در روز سه شنبه 16 اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دومین جشنواره‌ی عکس قاب‌های بهشتی دربرگیرنده‌ی ناب‌ترین لحظه‌های دیدنی از شهدا بود. به گفته‌ی سردار "طلایی" قرار است کتاب این جشنواره به حمایت وی منتشر شود.

**توت فرنگی های آلمانی‌ها در ایران

 
در هفته‌ای که گذشت نمایشگاهی از تصویرگری‌های هنرمندان آلمانی در نگارخانه‌ی لاله برگزار شد.
در این نمایشگاه آثار 16 هنرمند آلمانی به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه با عنوان سرزمین توت‌فرنگی در نگار‌خانه‌ی لاله برگزار شد و تا 31 اردیبهشت نیز ادامه دارد.

**داستان‌های دیدنی  کامبیز درم بخش

نمایشگاه طرح‌هایی از داستان‌های دیدنی "کامبیز درم بخشی" در نگار‌خانه‌ی  ساربان برگزار شد که این نمایشگاه تا اواخر اردیبهشت در نگارخانه‌ی ساربان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

** جمع‌آوری آثار گرافیکی

بنابراین گزارش در هفته‌ی گذشته آثار هفته‌ی طراحی گرافیک از خانه هنرمندان جمع‌آوری شد. این آثار از اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شد و تا 14 اردیبهشت نیز ادامه داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: نگارخانه ، عکس ، شهدا ، هنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.