سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزایش آگاهی و دانش بهره برداران با فراگیری توصیه های ترویجی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ترویج و آموزش کشاورزی در انتقال داده ها به کمک روش های مختلف ترویجی همچون کلاس های آموزشی، تماس انفرادی، بازدیدهای آموزشی و با کمک رسانه های سمعی و بصری مختلف می توان راهنمایی ها و توصیه های لازم را به تولیدکنندگان رسانید که این افزایش آگاهی و دانش به تبع در بالا رفتن میزان بهره وری بخش کشاورزی نقش بسزایی خواهد داشت.

علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: بسترسازی برای افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی با افزایش امکانات در مراکز ترویجی، بستر لازم را برای انتقال دانش به روز به بهره برداران در قالب آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌نماید.

وی تشریح کرد: جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در امر توسعه بخشی به کشاورزی استان، تلاش دارد با افزایش آگاهی و دانش بهره برداران، راه را برای ورود فن آوری‌های روز دنیا به این بخش مهیا و توان تولیدی و رقابتی بهره برداران را به صورت قابل توجه افزایش دهد.

نژادرضا ادامه داد: ترویج و آموزش کشاورزی خدمت مهمی است که از طریق آموزش به کشاورزان کمک می کند تا روش ها و فنون کشاورزی خود را اصلاح، بهره وری و درآمد و همینطور سطح زندگی خود را بهبود ببخشند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: افزایش بهره وری و بهبود شرایط زندگی بهره برداران از طریق یادگیری پایه های کشاورزی نوین و دانش محور دور از انتظار نیست.

نژادرضا تاکید کرد: آشنایی با راه های افزایش ارزش افزوده در بخش کشاورزی از طریق افزایش تولید سرانه بهره برداران را باید از نتایج حضور در برنامه های آموزشی دانست./س
 
 
 
برچسب ها: توصیه ، ترویجی ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.