سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دستور باراک اوباما؛

تحریم ها علیه سوریه یکسال دیگر تمدید شد+ متن پیام

رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای به کنگره این کشور تحریم ها علیه این کشور را یکسال دیگر تمدید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از واشنگتن پست:رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای به کنگره این کشور تحریم ها علیه این کشور را یکسال دیگر تمدید کرد.

بر اساس گزارش تارنمای روزنامه واشنگتن پست دولت "باراک اوباما" روز چهارشنبه تحریم های خود علیه مقامات سوریه را افزایش داد که بر اساس اعلام مقامات آمریکایی دارایی های "بشار اسد" رئیس جمهور این کشور را هدف قرار داده است.

این تحریم ها همچنین 6 تن از مقامات دیگر سوریه را نیز شامل خواهد شد.

متن پیام به شرح زیر است:
"بند 202 قانون وضع اضطرار ملی پایان خودکار یک وضع اضطرار ملی را اعلام می‌کند مگر آن که رئیس جمهور نود روز قبل از فرا رسیدن سالگرد اعلام وضع اضطرار ملی در ثبت فدرال این وضع را منتشر کند و اطلاعیه ی به کنگره بدهدو بگوید که اجرای این وضع پس از تاریخ سالگرد آن نیز ادامه خواهد یافت.من براساس این قانون اطلاعیه ی صادر کردم که براساس آن وضع اضطرار ملی که در دستور اجرایی یازدهم مه دوهزار و چهار اعلام شده بود و در تاریخ بیست وپنجم آوریل دوهزار وشش در دستور اجرایی به شماره 13399،در تاریخ سیزدهم فوریه دوهزار وهشت در دستور اجرایی  13460 ، در بیست و نهم آوریل دوهزار ویازده در دستور اجرایی به شماره 13572، در هجدهم مه دوهزار ویازده در دستور اجرایی به شماره 13573 ،در هفدهم اوت دوهزارویازده در دستور اجرایی به شماره 13606 و یکم مه دوهزار ودوازده در دستور اجرایی به شماره 13608  اقدامات بیشتری برداشته شد، باید اجرای آنها در بعد از یازدهم مه دوهزارو چهارده نیز با توجه به اقدامات دولت سوریه ادامه یابد.

اوباما در پیام خود گفت: اقدامات و سیاست های دولت سوریه همچنان تهدید غیرعادی و فوق العاده علیه امنیت ملی ،سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا محسوب می شود. من به همین دلیل تصمیم گرفتم که لازم است وضع اضطرار ملی اعلام شده در ارتباط با این تهدید ادامه یابد و تحریمات برای مقابله با این وضع اضطرار ملی همچنان به اجرا درآید.

وی افزود :آمریکا به بررسی تغییرات در سیاست ها و اقدامات دولت سوریه ادامه می دهد و مشخص می کند که این وضع  اضطرار ادامه خواهد یافت یا این که پایان می پذیرد.




انتهای پیام/
برچسب ها: اوباما ، امریکا ، رئیس ، جمهور ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.