سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

رشد اقتصادی کشور از منفی 5.6 به 2 درصد می‌رسد

استاندار کرمان گفت: در 6 ماه آینده وضعیت اقتصادی ایران روز به روز بهتر می‌شود و رشد اقتصادی کشور از منفی 5.6 درصد پارسال به رشد دو درصد می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،،«علیرضا رزم‌حسینی»صبح امروز(چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه) در بازدید از اداره‌کل اوقاف استان کرمان اظهار کرد: فعالیت اوقاف، نتیجه نیت و کار واقفان است که به خدمات بزرگی برای مردم منجر شده است.

وی با تشکر از اقدامات مدیرکل و کارکنان اوقاف کرمان افزود: مدیریت خوب آقای «قاسمی‌زاده» نشان می‌دهد که تلاش برای تبدیل نهاد وقف‌محور به توسعه‌محور انجام شده و به خوبی نیات واقفان را اجرا و اداره می‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تنوع نیات خیر در کشور زیاد است، تصریح کرد: اگر در کشور بیش از پیش در مسیر توانمندسازی مردم کار شده و افراد متمول و کارآفرین را که به نیات خیر و کار نیک منجر می‌شود، در زمینه‌ی کسب و کار و رونق اقتصادی فعال شوند، واقفان جدید بسیاری داریم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه وقف، یک نهضت در کشور است که این عمل ناشی از آموزه‌های دینی و کار انسانی است، خاطرنشان کرد: جایگاه اوقاف مهم است و باید به نیات واقف عمل کرد و حسن اجرای عمل به نیت واقف، کار بزرگی است.

وی افزود: برخی واقفان علاقه‌مند به رصد کار و می‌خواهند بدانند که بدرستی این امر انجام می‌شود که در این راستا باید شبکه‌ای طراحی و ایجاد شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: انجام کارهای توسعه‌محور از جمله احداث تالار احسان، کار ماندگاری است و دولت در چارچوب اختیارات و امکانات حتماً کمک می‌کند.

رزم‌حسینی گفت: دولت مسیر بسیار خوبی را طی می‌کند و خدمات و اقدامات دولت در سیاست خارجی و داخلی و کار همراه با عقلانیت و قانونگرایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در 6 ماه آینده وضعیت اقتصادی ایران روز به روز بهتر می‌شود و رشد اقتصادی کشور از منفی 5.6 درصد در سال گذشته به رشد دو درصد می‌رسد.

استاندار کرمان تصریح کرد: روند فعلی دولت نشان می‌دهد سال‌های بسیار خوبی برای مردم و شکوفایی اقتصادی داریم.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما کشوری کارآمد و متدین داشته باشیم، در حالی که جمهوری اسلامی تنها با امکانات درون کشوری می‌تواند مملکتی آباد و پیشرفته بدنیا عرضه کند.

وی اظهار امیدواری کرد با روش دولت که مصمم است قانونگرا و به دور از اشتباهات، با مراودات جدی با مردم از حضور فعال بخش خصوصی در اقتصاد استفاده کند، کار بخوبی پیش برود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ کارگروه ویژه‌ای برای عملیاتی کردن فرهنگ در حوزه‌ی اقتصادی تشکیل می‌دهیم تا منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، اقتصاد ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.