سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانبازان نابینا در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافتند

جانبازان نابینای مرکز بصیر امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب بین‌المللی کتاب تهران حضور یافتند و با بخش‌های مختلف نمایشگاه آشنا شدند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 10 جانباز نابینای مرکز بصیر با حضور در نمایشگاه کتاب تهران با «سیدعباس صالحی» معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه دیدار کردند.

صالحی در این دیدار خطاب به جانبازان گفت: باعث افتخار ماست که در این دوره از نمایشگاه میزبان جانبازان سرافراز کشور هستیم، زیرا هر اتفاقی که در حوزه فرهنگ و سایر حوزه‌ها در کشور روی می‌دهد، مدیون شما عزیزان است.

وی افزود: اگر شما نبودید، امروز آنچه در اختیار ماست وجود نداشت و کشور و ملت در چنین شرایطی به سر نمی‌برد. این نمایشگاه متعلق به شماست و ما فقط امانتدار آن هستیم.

رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به سؤال یکی از جانبازان درباره شیوه‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه گفت: امسال برای جلوگیری از سردرگمی مخاطبان، شیوه‌های متفاوت برای اطلاع‌رسانی استفاده شد که از میان آنها می‌توان به توزیع نقشه‌های کاغذی، اطلاع‌رسانی رایانه‌ای و ارائه نرم‌افزار آفلاین نقشه نمایشگاه اشاره کرد.

پس از این دیدار، جانبازان مرکز بصیر با حضور در بخش‌های مختلف نمایشگاه، با روند برگزاری این رویداد فرهنگی آشنا شدند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.