سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های فدراسیون کاراته اعلام شد

برنامه سبکهای شین کاراته، کیوکوشین ماتسوشیما، گوجوریو ایران، کیوکوشین ایران، شوتوکان ریوبوکان، شوتوکان ساساکی ها، کیوکوشین ایچی گکی، شوتوکانwskf و کیوکوشین تزوکا اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه نمایندگان و استاژ فنی آقایان سبک شین کاراته 19 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

*استاژ کاتای بانوان سبک کیوکوشین ماتسوشیما در سالن شهید کبکانیان تهران و سمینار سراسر بانوان و آقایان 18 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

*سیمنار فنی آقایان سبک گوجوریو ایران 24 و 25 اردیبهشت با حضور استانکو کومار مدرس جهانی سبک و استاژ فنی عملی مربیان آقایان 26 و 27 اردیبهشت در گلستان انجام می گردد.

*سبک کیوکوشین ایران استاژ فنی عملی مربیان خود را برای آقایان در باشگاه سنایی و برای بانوان در باشگاه سرباز 19 اردیبهشت ماه برگزار می کند.

*سبک شوتوکان ریوبوکان در نظر دارد استاژ فنی و آزمون دان یک تا 5 آقایان و یک تا 3 بانوان خود را 25 و 26 اردیبهشت ماه در تهران برگزار نماید.

*استاژ فنی عملی مربیان آقایان سبک شوتوکان ساساکی ها 18 اردیبهشت ماه در استان سمنان و 19 اردیبهشت ماه در استان تهران برگزار می شود.

*سبک کیوکوشین ایچی گکی بنا دارد مسابقه سه جانبه بانوان خود را در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 26 اردیبشهت ماه در تهران سالن پهلوان منصور برزگر برگزار کند.

*سبک شوتوکانwskf در نظر دارد سمینار فنی مربیان و داوران برای آقایان به مدرسی سیروس مدنی و برای بانوان به مدرسی فریبا مدنی 25 اردیبهشت ماه برگزار کند.
همچنین قرار است مسابقات بین المللی این سبک با عنوان جام خلیج فارس برای آقایان و بانوان رده سنی بزرگسالان در کاتا و کومیته انفرادی 26 اردیبهشت ماه برگزار شود.

*مسابقه چند جانبه سبک کیوکوشین تزوکا با حضور استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، خراسان جنوبی و تهران در بخش آقااین و در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان 19 اردیبهشت ماه در شاهرود انجام می شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.