سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات نیویورک باید موجب شفاف سازی دوطرف شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امیدواریم نشست کارشناسان ایران و 1+5 در نیویورک بتواند زمینه‌ای را فراهم کند که نتیجه مذاکرات در راستای بحث شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد از سوی دو طرف فراهم شود.

محمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار کارشناسان هسته‌ای ایران و 1+5 در نیویورک گفت: ما امیدواریم این نشست بتواند زمینه‌ای را فراهم کند که نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 در راستای بحث شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد از سوی دو طرف فراهم شود.
 
وی تاکید کرد: ما نسبت به این مسئله امیدواریم که خروجی مذاکرات بتواند نتیجه برد- برد را برای دو طرف مذاکره به همراه داشته باشد.
 
همچنین گفتنی است آسوشیتدپرس موضوع دیدار و گفت‌و‌گوهای کار‌شناسان هسته‌ای دو طرف را مورد توجه قرار داده و می‌نویسد، در حالی که امید‌ها برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای تا بازه زمانی از پیش تعیین شده افزایش یافته، کار‌شناسان هسته‌ای ایران و ۱+ ۵ این هفته در نیویورک با یکدیگر دیدار می‌کنند.
 
همچنین قابل ذکر است، روسیه، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر کشورهای درگیر در این روند، تأیید می‌کنند که ایران در حال همکاری با طرف مقابل است و به مسائل مطرح ‌پاسخ داده و واقعاً خواهان دستیابی به توافق است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نیویورک ، ایران ، نشست ، 1+5 ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.