سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مردم کردستان در دفاع مقدس اجازه تجاوز به دشمن ندادند

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان با دست خالی اجازه ندادند که هیچ تجاوزگری از این نقطه به کشور ورود و بر خاک و جان ملت تعدی کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی با بیان اینکه  بر اساس آیات معتدد قرآن، انسان‌ها همواره مورد امتحان و آزمایش الهی قرار می‌گیرند و هیچ لحظه از زندگی آنها خالی از امتحان نیست گفت:حتی فکر کردن، اندیشیدن، سخن گفتن و تمام حرکت‌های پنهان و آشکار انسان در زندگی آزمایشات الهی است.
وی افزود: ایثار و از خودگذشتگی و سختی‌هایی که جامعه جانبازان و خانواده‌هایشان متحمل شده‌اند دارای اجر بزرگی از سوی خداوند تبارک و تعالی است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه مردم این خطه شهید پرور با تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید و 9 هزار جانبازان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان مردانه ایستادند اضافه کرد:مردم این استان با دست خالی اجازه ندادند که هیچ تجاوزگری از این نقطه به کشور ورود و بر خاک و جان ملت تعدی کنند.
زاهدی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌های و ایثارگری‌های همه ایثارگران استان کردستان و غرب کشور هستند چرا که مردمان این دیار تمام زندگی خود را در معرض خطر قرار دادند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.