سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار دریادار فدوی درجمع خبرنگاران:

سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه دو برابر شناورهای آمریکایی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه سرعت درنبرد دریایی عنصری تعیین‌کننده در نتیجه جنگ است گفت: سرعت شناورهای آمریکایی تا چند سال پیش حداکثر 31 نات بود و سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه دو برابر شناورهای آمریکایی و هدف گذاری سپاه دستیابی به سرعت سه برابری آن یعنی 80 نات است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار دریادار فدوی" فرمانده نیروی دفاع در حاشیه سومین همایش ملی شناورهای تندرو که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران، درباره قابلیت‌های این شناورها اظهار داشت: یکی از مشخصه‌های اصلی شناورهای تندرو سرعت بالای آنهاست زیرا در نبرد دریایی سرعت عنصری تعیین‌کننده در نتیجه جنگ است.
 
وی افزود: سرعت شناورهای آمریکایی تا چند سال پیش حداکثر 31 نات بود آمریکایی‌ها معتقدند در آینده با جنگ‌های نامتقارن روبرو هستند و استدلال آن‌ها فقط نبرد بانیروی دریایی سپاه در سال 66 بود.
 
دریادار فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها این طور مطرح می‌کنند که با تهدید مواجه هستند در حالی‌که خود آن‌ها منشاء تهدید می‌باشند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه دو برابر شناورهای آمریکایی است و هدف‌گذاری سپاه دستیابی به سرعت سه برابری شناورهای آمریکایی یعنی 80 نات است که سرعت دیوانه‌کننده‌ای است.
 
وی افزود: تجلی هر علمی در توانمندی نظامی هر کشور است و تجلی توانمندی علمی نیروی دریایی سپاه شناورهای تندروی آن بوده است.
 
سردار فدوی درباره توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: این توانمندی‌ها را باید از آمریکایی‌ها بپرسید؛ آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی درگیری خود را با ما آغاز کرده و وظیفه ما دفاع در مقابل تعرض است و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ما آمریکا را به خاک مذلت نشاندیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانده ، نیرو ، دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.