سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نمایندگان مجلس باید در جریان فعالیت های اوقاف قرار گیرند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از برگزاری جلسه ای با مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرشید هاشمی اظهار داشت: طبق دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان، در خصوص تعامل ادارات با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جلسه ای به منظور ارائه گزارش عملکرد اوقاف شهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان ، فرماندار، ائمه جمعه، شهرداران و مسئولین شورای شهر حضور داشتند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: باید مسئولین از طرح های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه که در گذشته اجرا شدهخ و آنانی که در پیش رو می باشد اطلاع لازم و کافی داشته باشند و بتوانند در خصوص اجرای طرح ها در صورت نیازبه دستگاه مربوطه کمک نموده و نیز پاسخ گوی خواسته هاو سوالات مردم باشند.

وی افزود: در این نشست گزارشی جامع از عملکرد چندین ساله اوقاف، احیا موقوفات، طرح های اجرا شده و نقاط قوت و نیز کاستی ها و نیازها در جلسه بیان و به صورت مکتوب نیز به حاضرین ارائه شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: طبق صحبتهای انجام شده، طرح جامع آن دسته از بقاع متبرکه ای که در شهر واقع شده اند ، با همکاری شهرداری شهرستان اجرا خواهد شد.

در حاشیه این مراسم محمدعلی اسفنانی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد اوقاف فریدن اظهار داشت: بنده در هر زمینه ای طبق وظابف قانونی جهت اجرای طرح های اوقافی تلاش خواهم نمود.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.