سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی‌سامان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

آقای هاشمی چطور از سابقه "هراتی" بی‌اطلاع بودید؟/بی‌پروایی در انتصاب‌های اشتباه دانشگاه آزاد

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: این انتصابات در دانشگاه آزاد قابل پیش بینی بوده و اخراج اساتید حزب‌اللهی از دانشگاه‌ها و جایگزینی این چنین افراد معلوم‌الحال به یک کار بی‌پروا در دانشگاه آزاد تبدیل شده و مسئولان دانشگاه آزاد نباید از پذیرش مسئولیت چنین انتصاب‌هایی شانه خالی کنند.

"پویان غلامی سامان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتصاب‌های خارج از عرف در دانشگاه آزاد گفت: هراتی فاقد صلاحیت بوده و کسی است که به صراحت به امام راحل و ولایت فقیه بی‌احترامی کرده و نشخوار کننده‌ تفکرات سروش است.
 
پویان غلامی سامان ادامه داد: این انتصابات در دانشگاه آزاد قابل پیش بینی بوده و اخراج اساتید حزب‌اللهی از دانشگاه‌ها و جایگزینی این چنین افراد معلوم‌الحال به یک کار روزمره و بی‌پروا در دانشگاه آزاد تبدیل شده و مسئولان دانشگاه آزاد نباید از پذیرش مسئولیت چنین انتصاب‌هایی شانه خالی کنند.

وی با بیان اینکه چنین انتصاب‌هایی یک بازی‌های رسانه‌ای است که با هدف مطرح کردن برخی در فضای کشور صورت می‌گیرد،‌ تصریح کرد: آنها آگاهند که انتصاب "غلامحسین هراتی" با واکنش جامعه مذهبی مواجه خواهد شد، آنها به دنبال کسب رای اپوزیسیون نظام و رأی معاندین به نفع خود برای مجلس هستند. 

پویان غلامی سامان خطاب به طه هاشمی گفت: شما چطور از سابقه یک فرد که به ولایت فقیه هتک حرمت کرده بی‌اطلاعید و این در صورتی است که اگر یک استاد  منصوب می‌شود، از هزاران فیلتر عبور می‌کند! آیا شورای انتصابات شما این ‌قدر ضعیت است که بدیهات کشور را نمی‌داند و چطور می‌خواهد حرکت‌های پیچیده دشمن را کنترل کند؟ شما از سابقه "هراتی" آگاه نبوده اید، آیا از سابقه احسان مازندرانی هم بی‌اطلاع بوده‌اید؟!

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: سرپرست ، تفکرات ، سروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.