سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع پرسنل هوا فضای سپاه عنوان شد

ابراز نگرانی آیت‌الله علوی گرگانی از وضعیت بازار

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: وقتی انسان به بازار می‌رود با این‌که بازار مسلمین است، اما خبری از دستورات اسلام نیست و در بیشتر جاها خودخواهی و هوای نفس جای خداخواهی را گرفته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله علوی‌گرگانی" امروز در دیدار با جمعی از پرسنل هوا فضای سپاه با اشاره به ضرورت تبعیت از فرامین الهی، اظهار داشت: انسان‌ها در برابر دستورات خدای متعال سه دسته‌اند، عده‌ای کاملا مطیع فرمان حق بوده و تمام تلاششان کسب رضایت الهی است، این افراد شایسته سعادت و کامیابی هستند.

وی با بیان اینکه دسته دوم افرادی هستند که به هیچ عنوان زیربار دستورات الهی نمی‌روند، تصریح کرد: این افراد خود را از سعادت حقیقی محروم کرده‌اند، چرا که ایمان و عمل به دستورات الهی مایه سعادت است.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه دسته سوم که اکثریت افراد جامعه را تشکیل می‌دهند، کسانی هستند که اعمال صالح و فاسد را با هم مخلوط می‌کنند، گفت: این افراد باید هر چه سریع‌تر خود را با دستورات الهی تطبیق دهند و از منجلات گناه نجات یافته و به سمت سعادت حرکت کنند.

وی با انتقاد از اوضاع بازار مسلمین، گفت: وقتی انسان به بازار می‌رود با این‌که بازار مسلمین است، اما خبری از دستورات اسلام نیست و در بیشتر جاها خودخواهی و هوای نفس جای خدا خواهی را گرفته است.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: هر انسانی صرف نظر از جایگاه و شان و لباسی که دارد، باید در جهت کسب رضایت الهی و انجام اعمال صالح تلاش کند و از عناوین مادی و دنیوی به دور باشد.

این استاد حوزوی خاطرنشان کرد: ما که در نظام اسلامی زیر چتر ولایت فقیه زندگی می‌کنیم، باید اعمال و رفتار خود را در مسیر کسب رضایت الهی قرار دهیم و با امام زمان‌(عج) رابطه‌ای حسنه داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: علوی ، بازار ، کشور ، ملت ، انتقاد ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.