سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم؛

کمیته روابط بین الملل ستاد توسعه دانشگاه کاشان راه اندازی شد

با حضوردكتر سيد ضيا هاشمي معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمیته روابط بین الملل ستاد توسعه دانشگاه کاشان راه اندازی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در اين مراسم كه  جمعی از خیرین شهرستان كاشان نيز حضور داشتند ،   دکتر عباس زراعت سرپرست دانشگاه کاشان در سخناني گفت: سعی بر این است که با ایجاد این دفتر از حضور خیرین خارج از کشور در راستای توسعه علمی این دانشگاه استفاده بهینه شود.

وی به پتانسیل های بالقوه این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی نظیر دانشکده ها، پژوهشکده ها، آزمایشگاه ها و اعضای هیات علمی و نیروی انسانی توانمند این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این پتانسیل ها زمینه مناسبی برای ارتباط و تعامل دانشگاه کاشان با ایرانیان داخل و خارج از کشور است.

دکتر سید علی ضیایی  مسئول این کمیته نیز در این نشست به تاریخ درخشان کاشان اشاره کرد و افزود: علما و بزرگان، شاعران و تاریخ پر افتخار این شهر شهرت جهانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با تاسیس این دفتر بتوانیم نخبگان علمی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه فرهنگی کاشان را در اقصی نقاط دنیا معرفی کنیم.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست، از حضور خیرین و مشارکت و حمایت های آنها به این ستاد قدردانی کرد و گفت: حضور خیرین دلگرمی و معنویت خاصی را به این ستاد و دانشگاه کاشان بخشیده است.

علی محمد الماسی از خیرین نیکوکار خواست تا این دانشگاه را همچون خانه خود و دانشجویان را به مانند فرزندان خود بدانند و حمایت هایشان را از این دانشگاه دریغ نکنند تا شاهد ارتقاء توسعه علمی وفرهنگی این دانشگاه باشیم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.