سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

ممنوعیت ورود و اسکان اتباع خارجی در برخی شهرستان های فارس

به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی و استفاده از توانمندی‌های نیروهای بومی بر اساس مطالعات و درخواست‌های انجام شده ورود و اسکان اتباع خارجی غیرمجاز در شهرستان رستم ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ فایزچراغ سحر فرماندار رستم گفت: طرح ممنوعه‌شدن این شهرستان از اتباع غیرمجاز بیگانه ازهمان ابتدا که تبدیل به شهرستان شد، ممنوع بود و این شهرستان یکی از پاک ترین شهرستان های استان دراین زمینه است.

رئیس کارگروه طرد اتباع غیرمجاز شهرستان رستم افزود: بنا به موقعیت جغرافیایی و همسایگی این شهرستان باشهرستان ممسنی ورود کارگران غیرمجاز بیگانه سبب از دست‌رفتن فرصت‌های شغلی شهرستان می شود و بافت‌های قدیمی شهر ما را تبدیل به نقاط سکونت اتباع غیرمجاز کرده است.

چراغ سحر افزود: در سال 92 حتی 1نفر تبعه غیرمجاز در شهرستان یافت نشده که کارنامه موفقی برای نیروهای عمل‌کننده به ویژه نیروی انتظامی رستم رقم زد.

رئیس شورای اداری شهرستان رستم بیان کرد: در سال جاری نیز طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار قرار دارد که با تشکیل گروه‌های محسوس و نامحسوس بازرسی از واحدهای تولیدی وشرکت های پیمانکاری طرد آنها نیز تشدید می‌شود.

انتهای پیامب/

برچسب ها: ممنوعیت ، ورود ، اسکان ، اتباع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.