سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

اختصاص70 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین از اختصاص حدود 70 میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حمید رضا اله بداشتی افزود: پرورش قارچ خوراکی، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش مرغ خانگی، تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی و سایر ماکیان از جمله مواردی است که مشمول واگذاری وام های قرض الحسنه می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح امکان معرفی افراد غیر بسیجی نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: ارایه معرفی نامه رسمی از سوی شرکت نگار نصر و سازمان بسیج سازندگی از شرایط دریافت این تسهیلات است.

اله بداشتی بیان کرد: با سازماندهی واحدهای تولیدی کوچک، تعاونی های هدفمند را فعال خواهیم کرد تا بعد از تولید، بازاریابی و چرخه فروش را نیز مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی زمینه های فعالیت خود را در سال جاری از پنج به 12 عرصه افزایش داده، بیان کرد: صنایع دستی، تولید فرش، صنایع تبدیلی، پرورش زنبور عسل و شترمرغ، پرورش گوسفند بومی و داربستی کردن انگور از جمله فعالیت های جدیدی است که به صورت پایلوت در استان اجرا می شود.

اله بداشتی اضافه کرد: برای فعالیت در این عرصه های تولیدی 10 تا 100 میلیون ریال وام قرض الحسنه و در بخش تسهیلات عقود اسلامی از 10 تا 300 میلیون ریال پرداخت می شود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.