سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی سفر "وانگ گنگ نیان" به رادیو فرهنگ؛

"مروارید شرق" برای رادیو بین‌الملل چین

شبکه رادیویی فرهنگ تفاهم‌نامه‌ای را با رادیو بین‌الملل چین در راستای تولید برنامه‌ "مروارید شرق" برای این کشور دوست امضا کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش "محمدحسین صوفی" به همراه مدیر شبکه رادیویی فرهنگ تفاهم‌نامه‌ای را با رادیو بین‌الملل چین امضا کردند که به دنبال آن برنامه‌ای با عنوان "مروارید شرق" برای کشور چین تولید شود.

 
بنابراین گزارش، "ژو بویینگ" رییس مرکز همکاری و تبادلات جهانی رادیو، "وانگ لو" رییس مرکز منطقه‌ انگلیسی زبان رادیو بین‌الملل، "شیگ بو" رییس مرکز منطقه ‌روسیه و اروپای شرقی رادیو بین‌الملل، "ژنگ جیا کیانگ" مدیرعامل شرکت توسعه رسانه‌های بین‌الملل، "لبوشی جیا" رییس بخش فارسی رادیو بین‌الملل و "لائو لای آن" مترجم بخش فارسی رادیو بین‌الملل از همراهان رییس رادیو بین‌الملل چین در این مراسم بودند.

در ادامه این گزارش: سیاست رسانه ملی بر این بوده است که با انجام تبادلات رسانه‌ای با کشورهای دوست و همکار تفاهم‌نامه‌هایی را برای تبادلات بیشتر به ثبت رساند که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با شبکه رادیویی فرهنگ و رادیو بین‌الملل چین امضا شد که به دنبال آن برنامه "مراورید شرق" توسط رادیو فرهنگ برای کشور چین تولید می‌شود.

در پایان این مراسم هیئت همراه رییس رادیو بین‌الملل چین از استودیو‌های ساختمان شهدای رادیو بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، همکاری ، رسانه ، استودیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.