سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات وزیر سابق اطلاعات درباره علت عدم بازدید رهبر معظم انقلاب از "نمایشگاه کتاب"

وزیر سابق اطلاعات در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید نکردن رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب گفت: این مسئله در مقاطع دیگر هم اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیراطلاعات دولت دهم در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران  در خصوص  بازدید نکردن رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب گفت: این مسئله در مقاطع دیگر هم اتفاق افتاده اما باید علت آن مشخص شود.
وی افزود:  نارضایتی مقام معظم رهبری از شرایط فرهنگی کشور در  فرمایشات فرهنگی ایشان نیز مشهود است. ایشان هشدارهایی را در مورد این مسائل داده‌اند، هشدارهای مقام معظم رهبری صریح بوده  و باید برای این مسئله فکری شود.
 
مصلحی با تاکید بر اینکه باید  دقت بیشتری در مسائل فرهنگی صورت گیرد اظهار داشت: همان طور که به مسائل غذایی جامعه دقت می‌کنیم در مسائل فرهنگی نیز نمی‌توانیم بگوییم، وقتی سم وارد جامعه شد ، تازه شروع به بررسی کنیم. این مسئله مشکلاتی را به دنبال دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگی ، رهبر ، نمایشگاه ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا جامعه فرهنگی باید به هوش باشد .... دارد برای جوانان ما می شود یک فرهنگ که نتیجاش بی عفتی ، بی حجابی ، بی رحمی شده ... باید نگران بود .الهم عجل لولیک الفرج .
ناصر
۱۴:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازدیدنکردن مقام معظم رهبری ازنمایشگاه کتاب واظهاروابرازکردن نگرانی ایشان ازمسائل فرهنگی جای تامل وتفکردارددستگاه های فرهنگی به هوش وبه گوش باشند؟بی حجابی.بی عفتی و....داره میشه فرهنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ehsan
۱۴:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
اللهم عجل لولیک الفرج