سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور کشتی‌گیران مازندرانی در جام بین‌المللی شاهد

نایب رئیس هیات کشتی مازندران گفت: در مسابقات بین‌المللی جام شاهد کشتی‌گیران جوان مازندرانی به روی تشک می‌روند.

سلمان قادری در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: در مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد 15 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی مازندرانی در ترکیب تیم ملی به روی تشک می‌روند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی هفت تیم در این مسابقات تصریح کرد: تاکنون حضور تیم‌های روسیه، ارمنستان، قرقیزستان، عراق، بلاروس، لبنان و داغستان به این مسابقات قطعی شده است.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه این تورنمنت در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، ابراز داشت: مسابقات بین‌المللی جام شاهد روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

قادری از آمادگی بالای کشتی‌گیران مازندرانی در این مسابقات خبر داد و افزود: در ترکیب تیم ملی در رشته آزاد و فرنگی کشتی‌گیران توانمند و باتجربه‌ای حضور دارند.

وی با اشاره به اعزام پنج کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در مسابقات آسیایی چونبوری تایلند اذعان داشت: در ترکیب 10 نفره تیم ملی نوجوانان در این مسابقات نادر نصری در وزن 50 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی‌پور در 54 کیلوگرم، مجتبی عموزاد در 58 کیلوگرم، احمد بذری در 69 کیلوگرم و نعیم حسن‌زاده در 100 کیلوگرم به عنوان پنج مازندرانی در ترکیب تیم ملی هستند.

قادری  خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا روزهای هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت در شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود./ب

برچسب ها: حضور ، شاهد ، جام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.