سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

جایگاه دو و میدانی باید در بین خانواده ها ارتقا یابد

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور گفت: جایگاه دو و میدانی باید در بین خانواده ها ارتقا یابد و تلاش کنیم خانواده ها از مهمترین تماشاگران این رشته باشند.

به گزارش خبرنگار بشگاه خبرنگاران اردبیل؛ افشین داوری در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی اردبیل افزود: دوومیدانی می تواند در یک تورنمت بین المللی و جهانی نتایج یک کشور را تغییر دهد، چراکه این رشته از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار بوده و 24 رشته مختلف در مجموعه آن فعال است.

وی به رشد دوومیدانی در استان های کشور طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: استان اردبیل نیز در سال های گذشته ورزشکاران بسیار خوبی را تحویل جامعه ورزش دوومیدانی داده و هم اکنون دو ورزشکار اردبیلی در دو بخش مردان و زنان در اردی تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی حضور دارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ژاله کاردان و بهنام شیری را از جمله این ورزشکاران عنوان کرد و تاکید کرد که کاردان با عملکرد مطلوب در اردوهای برگزار شده نشان داده که می تواند با حضور در بازی های آسیایی می تواند اولین زن تاریخ ایران در رشته پرتاب دیسک که بیش از 50 متر رکورد داشته، لقب بگیرد.

وی مهسا کارگر در رشته پرش ارتفاع و منصوری نونهال پسر دوومیدانی را از دیگر ورزشکاران اردبیل نام برد و یادآور شد که اینها استعدادهای درخشانی هستند که باید با تربیت و سرمایه گذاری مطلوب درست هدایت شده و در مسیر قهرمانی قرار بگیرند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.