سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بیمارستان امام رضای کرمانشاه به 185 پرستار نياز دارد

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: هم اکنون در مجموع به 185 پرستار جدید در استان کرمانشاه نیازمندیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: افتتاح مرکز فوق تخصصی پیوند مغز استخوان که به صورت همزمان با اجرای طرح تحول سلامت در استان انجام شده است، فرصت بی نظیری برای مردم غرب کشور را برای اولین بار به وجود آورده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون پیوند مغز استخوان برای 40 بیمار در سطح کشور انجام شده، تاکید کرد: اولین بار در سال 1367 این پیوند انجام شده و کشور در پیوند مغز استخوان، برای بیماران تالاسمی رتبه دوم جهانی را داراست.

سروش در ادامه یا اشاره به هزینه 300 تا 400 هزار یورویی مرکز پیوند مغز استخوان در کشورهای اروپایی هزینه درمانی این پیوند در کشور را 40 تا 80 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: هم اکنون در بخش های خصوصی هزینه پیوند مغز استخوان به بیش از 100 میلیون تومان می رسد که در صورت راه اندازی آن قطعا صرفه جویی در زمینه درمانی کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی  خاطر نشان کرد: هم اکنون در مجموع به 185 پرستار جدید در استان کرمانشاه نیازمندیم که با به کار گیری این تعداد نیرو، امیدواریم خدمات بهتری را به مردم در زمینه بهداشت و درمان ارائه داده و زمینه ارتقاء وضعیت سلامت مردم را بیش از پیش فراهم آوریم./ب
برچسب ها: کرمانشاه ، کمبود ، پرستار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.