سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی میزبان 10 گروه نمایش از دیگر استان ها می شود

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از 20 اردیبهشت ماه میزبان 10 گروه نمایشی از دیگر استان های کشور می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، 10 گروه نمایشی راه یافته به این دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از دانشگاه های هنر کرمان، آزاد جویبار، پیام نور کرج، نبی اکرم تبریز، علمی کاربردی فرهنگی هنری کرمانشاه، آزاد شیراز، دانشگاه آزاد ممسنی لرستان، پیام نور لواسانات، آموزش عالی مشهد و علمی کاربردی نی ریز هستند.

 نمایش "بازرس هاند واقعی" نوشته تام استوپارد کار مشترکی از رعنا آقا بزرگی و رضا آقا بزرگی از دانشگاه پیام نور لواسانات شنبه -20 اردیبهشت ماه- در دو نوبت 17 و 20 در تالار هنر روی صحنه می رود. نمایش "آدمک سلام" نوشته محمد رضا محمودی به کارگردانی شهاب محمودی از دانشگاه آزاد جویبار یکشنبه -21 اردیبهشت ماه- در ساعات  17:30 و 20:30 در سالن کوچک تالار مولوی به اجرا در می آید.

نمایش "آرایشگر" نوشته سهند خیر آبادی کاری از محمد حسن نیازی از دانشگاه آموزش عالی مشهد 23 و 24 اردیبهشت ماه ساعت 17 در تالار هنر و نمایش "روایت عاشقانه ای از مرگ در ماه اردیبهشت"  نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی بابک دقیقی 24 اردیبهشت ماه از دانشگاه باهنر کرمان ساعت 16 و 19 در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می شود.

همچنین 24 اردیبهشت ماه، نمایش "A.B" نوشته حسین امرایی کاری از محمد مهدی حنفی از دانشگاه پیام نور کرج  ساعت 17:30 و 20:30 در سالن کوچک مولوی، نمایش "سعادت لرزان مردمان تیره روز" نوشته علیرضا نادری به کارگردانی مجتبی مرادی از دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه ساعت 14:30 و 17 در سالن استاد صمیمی مفخم دانشگاه تهران و نمایش "اینجا نور آباد نیست" نوشته اسماعیل سعیدیان کاری از میلاد انصاری از دانشگاه آزاد ممسنی ساعت 18:30 و 16 در پلاتوی عروسکی دانشگاه هنر روی صحنه می رود.

25 اردیبهشت ماه نیز نمایش "من هملت را روایت می کنم" نوشته و کاری از میرسعید مولویان از دانشگاه نبی اکرم تبریز ساعت 17:30 و 20:30 در سالن کوچک تالار مولوی، نمایش "پرتره ناتمام از کلاغ سفید" نوشته سیامک کمالی سروستانی به کارگردانی سپیده کریمی از دانشگاه آزاد شیراز ساعت 14:30 و 17 در سالن خورشیدی دانشگاه تهران و نمایش "طوبی در جنگ" نوشته محمد ابراهیمیان کاری از محمد فروزان از دانشگاه علمی کاربردی نی ریز ساعت 17 و 20 در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت سال جاری به دبیری سیاوش قائدی در تهران برگزار می شود.



انتهای پیام/اق
برچسب ها: تئاتر ، دانشجویی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.