سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی قانع نشدند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در جلسه عصر امروز این کمیسیون وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان حضور یافته بود، گفت: بنده و دوتن دیگر از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدیم که در نتیجه این سوالات مجددا در صحن علنی و با حضور وزیر اقتصاد مطرح و بررسی خواهد شد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم لارگان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوع خود، اظهار داشت: در این جلسه "طیب‌نیا" وزیر اقتصاد و امور دارایی برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان حاضر شد.   
 
وی افزود: اولین سوال کننده آقای نعمتی نماینده مردم اسدآباد بود که وی دو سوال یکی در رابطه با بحث بورس و دیگری در رابطه با افزایش سودهای بانکی مطرح کرد که پس از توضیحات وزیر اقتصاد در رابطه با سوالات خود، قانع نشده، بنابراین این سوالات در صحن علنی مجلس مجددا طرح خواهد شد.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه بنده نیز سه سوال از وزیر اقتصاد داشتم، ادامه داد: یک سوال بنده در رابطه با لایحه اصلاح نظام بانکداری و سوال دیگر در رابطه با بحث افت شدید بورس بود که در دو سه ماه اخیر باعث مشکلات زیادی برای سهامداران خصوصا سهامداران خرد داشت.   
 
موسوی لارگانی اظهار داشت: سوال دیگر در رابطه با انتصاباتی بود که در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد انجام شده به خصوص برخی انتصابات در بیمه ایران که در ۲۸ اسفندماه سال گذشته سبب شد ۱۶ نفر از خبره‌ترین افراد و کار‌شناسان بیمه برکنار شده و افرادی سمت‌های آن‌ها را تصاحب کنند که حتی کار‌شناس هم نبودند.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه بنده نیز از پاسخ‌های وزیر اقتصاد به سه سوال خود قانع نشدم، گفت: آقای قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه نیز سه سوال از آقای طیب نیا مطرح کردند که وی نیز از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و آقایان حسینی صدر و عزیزی نیز درخواست دو هفته فرصت برای ارائه توضیحات بیشتر از سوی وزیر اقتصاد را داشتند، ضمن اینکه آقایان عزیزی نماینده شیروان و خجسته نماینده همدان در این جلسه حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.