سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می کند:

آموزش شناخت حرفه ای جنس مخالف در کارگاه"بصیرت در ازدواج"

کارگاه آموزشی "بصیرت درازدواج" با موضوع شیوه‌های حرفه‌ای شناخت جنس مخالف در دوران آشنایی با حضور کارشناس متخصص روزهای پنج شنبه ساعت 16 در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام  برگزار واحمدموحدی، کارشناس خانواده به آموزش "نمایش ازدواج" در سه دوره مقدماتی، پیشترفته 1 و پیشترفته 2 می پردازد.

 آموزش شیوه های حرفه ای  شناخت جنسمخالف دردورهمقدماتی،کالبد شکافی خاطرات/تجربیات تلخ و شیرین در دوران آشنایی/نامزدی با پخش مصاحبه های زوج‌های ناموفق در دوره پیشترفته 1 و تئاترآموزشی برپایه خاطرات /تجربیات دوران آشنایی/نامزدی در دوره پیشترفته 2 از جمله سرفصل های  دوره‌های "نمایش ازدواج " است.

"نمایش ازدواج" در واقع شامل 6 رنگ سفید، قرمز، سیاه، زرد ، سبزو آبی  است  که هر کدام کارکردهای متفاوتی دارند و همدیگر را همپوشانی می کنند.حضور در این کارگاه رایگان است.

علاقمندان می توانند برایشرکتدربرنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  66902138 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.