سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران در زمینه‌ی دانش نظری و فنی دارای هیچ نقصی نیست

فعالیت کارگاه‌های علمی منحصر به بازه‌ی سه روزه برگزاری کنفرانس ژئو فیزیک ایران نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های باشگاه خبرنگاران؛ غلام جواندلوئی استادیار پژوهشگاه بین المللی زلزله و بازرس انجمن ژئو فیزیک ایران گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی به منظور ارتقای سطح علمی، کاربردی دانشجویان دوره‌های ارشد، دکتری تخصصی، کارشناسان و محققان مرتبط با علوم فیزیک زمین و فضا برنامه‌ریزی و در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: فعالیت کارگاه‌های علمی منحصر به بازه‌ی سه روزه‌ی برگزاری کنفرانس شانزدهم ژئو فیزیک ایران نمی‌شود بلکه در یک بازه‌ی زمانی 10 روزه از چهارشنبه 93/02/17 شروع می‌شود و تا جمعه 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برنامه‌ ریزی کارگاه‌ها با توجه به انوع گرایش‌های فیزیک زمین و فضا و نیازمندی داوطلبان دوره‌ها صورت گرفته است.

مدرسین آنی کارگاه‌های آموزشی از اساتید برجسته‌ی دانشگاه‌ها و پژوهش‌گاه‌های داخلی و خارج کشور می‌باشد.

جواندلوئی اذعان داشت: در این راستا تعداد 10 کارگاه آموزشی برای ارتقا سطح کیفی علمی و کاربردی علاقه مندان مقاطع کارشناسی به بالاتر در انجمن علمی ژئو فیزیک ایران برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: تا کنون بیش از 130 نفر برای ثبت نام در کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی جانبی شانزدهمین کنفرانس ژئو فیزیک ایران اقدام نموده‌اند که انتظار می‌رود تعداد متقاضیان به 150 نفر افزایش یابد.

وی در پایان گفت: مطابق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده اولین کارگاه آموزشی روز چهارشنبه 17 اردیبهشت و دومین کارگاه روز 5 شنبه 18 در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و آخرین کارگاه آموزشی بازدید عملی از گسل‌ها و ترانشه‌ها‌ی ایجاد شده در مسیر گسل‌های شمال غرب تهران است که روز جمعه 26 اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.