سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی هلال احمر ایران برای اعزام پزشکان متخصص به غنا

دبیر کل جمعیت هلال احمر از آمادگی برای اعزام پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیمارستان در حال تکمیل جمعیت در کشور غنا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سیداحمد موسوی، دبیر کل جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس و دبیر کل جمعیت صلیب سرخ غنا با اشاره به تکمیل بیمارستان جمعیت هلال احمر در این کشور، گفت: در کنار راه اندازی این بیمارستان تخصصی که در آینده نزدیک به افتتاح خواهد رسید، جمعیت آمادگی کامل برای اعزام تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص به کشور غنا را دارد.

وی به رابطه ۲۴ ساله جمعیت هلال احمر و جمعیت صلیب سرخ غنا اشاره کرد و افزود: در این مدت کانون اصلی روابط صمیمانه دو نهاد همکاری در حوزه سلامت بود، اما در سایر حوزه‌ها از جمله آموزش، امداد و نجات و توانبخشی نیز فعالیت های مشترک خوبی صورت گرفته است.

موسوی با اشاره به در اختیار داشتن ۳۳ مرکز آموزشی از سوی جمعیت، خاطر نشان کرد: با توجه به ظریفت بالای جمعیت در حوزه می‌توانیم در زمینه‌های مختلف آموزشی از جمله کنترل بیماری‌های عفونی که در حال حاضر یکی از معضلات آفریقا محسوب می‌شود، تجارب خوبی در اختیار صلیب سرخ غنا بگذاریم.

وی جمعیت صلیب سرخ غنا را یک نهاد بسیار فعال برشمرد و تصریح کرد: با توجه به سابقه رابطه خوب دو جمعیت، انتقال دو طرفه تجارب سودمند خواهد بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: زمینه‌های مناسبی برای همکاری‌های بیشتر دو جمعیت وجود دارد و هلال احمر ایران تمایل دارد تا همکاری های دو جانبه توسعه پیدا کند.

**به راحتی می توانیم به هلال احمر ایران اعتماد کنیم

رئیس جمعیت صلیب سرخ غنا نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه بالا جمعیت هلال احمر ایران، گفت: فعالیت‌های هلال احمر ایران در این چند سال به گونه‌ای بوده است که به راحتی می‌توانیم به آن اعتماد کنیم.

آگیکوم آدو به حضور ۵۴ هزار داوطلب در جمعیت صلیب سرخ غنا اشاره کرد و تصریح کرد: ما تمایل داریم تا با استفاده از سابقه و موقعیت جمعیت ایران، نیروهای قوی‌تری را در صلیب سرخ غنا داشته باشیم و با توجه به فرصت‌هایی که هلال احمر ایران برای ما در نظر گرفته است، به طور حتم فرصت خوبی برای رشد در زمینه های مختلف خواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال ، غنا ، پزشکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.