سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه‌ای در تذکر شفاهی:

بیکاری فارغ التحصیلان هشدار بزرگی که غفلت از آن هزینه سنگینی خواهد داشت

عضو کمیسیون انر‍ژی گفت: بیکاری چندین فارغ التحصیلان دانشگاهی در یک خانواده هشدار بزرگی است که غفلت از آن هزینه سنگینی برای نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم که مولفه‌های مدیریت جهادی را منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور شفاف و راهبردی تدوین و به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت نصب‌العین قرار دادن ابلاغ و سیستم نظارتی لازم جهت اجرای آن را پیشنهاد نمایند.  
 
وی افزود: بدون شک مردم ایران منتظرند که در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت خواب‌آلود مشخص شود، چرا که افزایش قیمت حامل‌های انرژی، سیستم نظارتی قوی و کارآمدی را برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌طلبد که ضروری است برنامه‌ای منسجم و موثر در این‌خصوص تدوین و قبل از تثبیت گرانی و افزایش نارضایتی‌های مردم به اجرا درآید.  
 
عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: پذیرش بی‌رویه و سرسام‌آور دانشجو، معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری کشانده است بیکاری چندین فارغ التحصیلان دانشگاهی در یک خانواده هشدار بزرگی است که غفلت از آن هزینه سنگینی برای نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد که براین اساس ضروری است که دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد.  
 
کارخانه‌ای در تذکری خطاب به وزیرراه  و شهرسازی اظهار داشت: با دستور اقدام عاجل عملیات متوقف راه‌آهن تهران – همدان را آغاز و برابر جدول زمانی به اتمام برسد، هم چنین آزادراه ساوه- همدان که بیش از 90 درصد آن به اتمام رسیده اما دچار رکود عملیاتی شده است را ادامه دهد. همچنین به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که با تخصیص اعتبار کافی موجبات اتمام خط لوله آب به همدان را فراهم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، انرژی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.