سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مدیریت بحران منطقه 18 خبر داد:

آموزش مقابله با بحران وتوانمندسازی در مدارس جنوب غرب پایتخت

ستاد مدیریت بحران منطقه 18 اعلام کرد: طرح آموزش مقابله با بحران و توانمندسازی دانش‌آموزان در مدارس منطقه 18 اجرا خواهد شد.

حمیدرضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت‌: اجرای طرح آموزش مقابله با بحران و توانمندسازی دانش‌آموزان محلات 16گانه منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش‌آموزان،‌ آمادگی و توانمندسازی آنها در هنگام مواجهه با بحران و حوادث طبیعی در دست اجرا است.
 
نورایی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، اداره سلامت منطقه 18، ستاد مدیریت بحران منطقه 18 و آموزش و پرورش این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش مقابله با بحران و توانمندسازی دانش‌آموزان در مدارس منطقه 18، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، مبانی بحران، دید بحران، کمک‌های اولیه و اطفای حریق از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نورایی خاطرنشان کرد: آموزش چادرزنی، برگزار اردوهای پایدارسازی در محلات 16گانه منطقه 18، برگزاری مانورهای ترکیبی زلزله، پناهگیری صحیح و تخلیه امن اضطراری از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اموزش ، بحران ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.