سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر کاربری کوره‌های طلاسازی بازار بزرگ تهران

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از تغییر کاربری کوره‌های طلاسازی در بازار بزرگ تهران خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح تغییر کاربری کوره‌های طلاسازی بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح با توجه به استفاده از سوخت‌های فسیلی در کوره‌های طلاسازی، از نیمه اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 93 دردست اجرا است.
 
الله‌وردی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با حضور در بازار بزرگ تهران پس از شناسایی واحدهای آلاینده و کوره‌های طلاسازی اقدام به تغییر کاربری این صنف خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود: شناسایی واحدهای آلاینده‌ و کوره‌های طلاسازی بازار بزرگ تهران، جلوگیری از ادامه فعالیت و تغییر شغل قسمتی از صنف طلاسازی، تغییر روش بخشی دیگر از صنف طلاسازی بازار بزرگ تهران نسبت به استفاده از کوره‌های القایی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
الله‌وردی خاطرنشان کرد: کوره‌های طلاسازی بازار بزرگ تهران بر اساس مزاحمت‌های شغلی احصا شده و آثار زیست‌محیطی مخرب با طرح موضوع در کارگروه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها در منطقه 12، با صدور اخذ رای مقتضی ابلاغ شده، تغییر کاربری داده خواهد شد./ذ
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کوره ، طلا ، بازار ، تغییر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.