سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بستر سازی برای افزایش سرمایه گذاری از اولویت های بخش تعاون استان

بستر سازی برای افزایش سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی از اولویت های بخش تعاون در این استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دردیدار با مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه قانونمداری اصلی ترین مولفه مورد تاکید برای انجام فعالیت های اقتصادی است، گفت : رعایت اصول قانونی در حوزه سرمایه گذاری روند پیشبرد اهداف را تسریع می کند.

غریوی افزود : با برنامه ریری اصولی و قانونی زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی فراهم شده وبسیاری از معضلات ناشی از بی توجهی و عدم رعایت قانون در بخش های تولیدی مرتفع می شود.

وی کمک به رونق اقتصادی کشور را از اساسی ترین سیاست های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی عنوان و تصریح کرد : کمک به افزایش سرمایه گذاری از طریق بسترسازی مناسب و ایجاد امنیت اقتصادی در سطح این استان از مهمترین دغدغه های مسولان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: قرار گرفتن این استان در مسیر جاده ترانزیت، داشتن واحدهای صنعتی غنی درزمینه برق، الکترونیک و نساجی، جوانی جمعیت و نیروی انسانی، وجود زمین های مناسب آبی و دیمی از دیگر ظرفیت های بالقوه موجود برای فعالیت های اقتصادی است.

غریوی تصریح کرد:با توجه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با برنامه ریزی می توان زمینه لازم برای ترویج فرهنگ کار وایجاد اشتغال با تکیه بر غیرت جوانان را فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از تشکل های تعاونی و تلاش در راستای افزایش سهم تعاون در اقتصاد ازدیگر اولویت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان است.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.