سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صوفي:

راديو با تفكرجهادي حركت مي كند

محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي در ديدار با اعضاي كميته اطلاع‌رساني و تبليغات جشنواره راديو تاكيد كرد كه نيروهاي راديو با تفكر جهادي و بسيجي براي برگزاري جشنواره و اجلاس راديو تلاش مي‌كنند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي افزود: سال 92 با همه فراز و نشيب‌هايي كه براي راديو داشت، سال موفقي بود و براي سال 93 هم برنامه‌هاي متنوع و تاثيرگذاري تدارك ديده‌ايم كه اميدوارم سال خوبي براي شكوفايي روابط‌عمومي‌هاي راديو باشد.
 
صوفي درخصوص اهداف برگزاري سيزدهمين جشنواره و پنجمين اجلاس جهاني صدا افزود: جشنواره بين‌المللي راديو فرصت مغتنمي را پديد مي‌آورد كه با نزديك شدن هرچه بيشتر نظرات، ايده‌ها و انديشه‌هاي برجسته فعالان اين بخش، افق‌هاي روشن‌تري از افزايش سطح دانش و آگاهي‌هاي عمومي از سوي راديو پديدار شود؛ بر اين اساس اين دوره از جشنواره با شعار «راديو؛ رسانه ديروز- امروز – فردا» برگزار مي‌شود.
 
وي خاطرنشان كرد: فراهم آوردن امكاني براي تبادل تجربه‌ها و ديدگاه‌هاي برنامه‌سازان و متفكران حوزه راديو در جهت خلق ايده‌هاي نو و تحول در محتوا و تلاش براي ايجاد ظرفيتي براي كارآمدي نيروي انساني و كارايي نظام برنامه‌سازي و همچنين قدرداني از فعالان اين عرصه از اهداف برگزاري اين جشنواره است.
 
معاون صدا با اشاره به رشد 40 و 20 درصدي آثار رسيده به بخش داخلي و بين‌الملل جشنواره راديو بيان كرد: جشنواره سيزدهم نسبت به دوره‌هاي قبل رشد چشمگيري داشته و كميت و كيفيت آثار رسيده به جشنواره راديو و مقالات ارسال شده به اجلاس صدا گوياي اين ادعاست.
 
صوفي در ادامه گفت: جشنواره‌هاي راديو با صرف كمترين هزينه و بالاترين كيفيت برگزار مي‌شود كه اميدواريم جشنواره سيزدهم نيز با شكوه و عظمت برگزار شده و ماندگار باشد.
 
معاون صداي رسانه ملي، راديو را يك خانواده بزرگ دانست كه اعضاي آن با همدلي، همكاري و تعامل براي برگزاري جشنواره اقدام مي‌كنند. صوفي يادآور شد، همكاران راديو با تفكر جهادي، بسيجي، انقلابي و مردمي براي برگزاري شايسته سيزدهمين جشنواره بين‌المللي راديو و پنجمين اجلاس جهاني صدا تلاش مي‌كنند.
 

 
  انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، نشیب ، اجلاس ، رسانه ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.