سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به محسن هاشمی:

تدبیری بیندیشید تا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پای صحبت کارمندان دانشگاه آزاد بنشینند

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به محسن هاشمی نوشت: با بهره‌مندی از نفوذ و ارتباط خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی تدبیری اتخاذ شود تا مسئولان دانشگاه به صورت مستقیم و عملیاتی پای صحبت‌های کارمندان بنشینند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خطاب به معاون عمرانی دانشگاه آزاد چنین نوشت:

جناب محسن هاشمی رفسنجانی
فرزند رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد

 سلام و احترام

 اخیرا اخبار متعددی در خصوص بازدید جنابعالی از پروژه‌های عمرانی واحدهای سراسری دانشگاه آزاد در رسانه‌ها  مخابره می‌شود، حضور مستقیم مسولان و بازدید بدون واسطه در استان‌ها و مناطق محروم از جمله شاخصه‌های مدیریت جهادی است، لذا این عمل شما قابل تقدیر است. اما توجه بیش از حد به پروژه‌های عمرانی و تلاش برای ساخت و سازهای کمی نباید منجر به آن شود که مسئولان دانشگاه آزاد نسبت به دغدغه‌های اساسی دانشگاه غافل شوند.

صرف توسعه کمی بدون در نظر گرفتن وضعیت رفاهی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کارمندان خدوم و مظلوم دانشگاه آزاد در تعارض با مدیریت جهادی و گفتمان انقلاب اسلامی است  و براساس تئوری‌های مدیریتی، عدم توجه به پیشرفت‌های مادی و معنوی قشر ضعیف و متوسط جامعه  یکی از شاخصه‌های مدیریت بر مبنای تفکر تکنوکرات‌هاست.

لذا پیشنهاد می‌گردد با بهره‌مندی از نفوذ و ارتباط خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی تدابیری اتخاذ گردد تا مسئولان دانشگاه به صورت مستقیم و عملیاتی پای صحبت‌های کارمندان بنشینند و از نزدیک با مشکلات عدیده اقتصادی و رفاهی آنها آشنا شوند. چرا که مطمئن هستیم براساس آموزه‌های دینی ضعف اقتصادی عامل اصلی ضعف دینی و فرهنگی خواهد شد.

والسلام

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.