سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور آمریکایی از عدم کارایی تحریم‌های ضد روسیه خبر داد

"ران جانسون"، سناتور آمریکایی: تحریم های اعمال شده ضد روسیه کارایی لازم را ندارد و واشنگتن باید کمک های نظامی کشنده و مرگبار در اختیار اوکراین قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازسی ان ان؛ "ران جانسون" سناتور آمریکایی ضمن اشاره به بی اثر بودن تحریم های اعمال شده ضد مسکو تاکید کرد: بحران اوکراین از کنترل خارج شده است. تحریم ها کارایی نداشته و تاثیر ناچیزی بر عملکرد روسیه داشته است.
 
بر اساس این گزارش با آغاز عملیات جدید نظامی ارتش اوکراین در شرق این کشور برای سرکوب اعتراضات مخالفان طرفدار روسیه بار دیگر خشونت ها تشدید شده است.
 
این سناتور آمریکایی افزود: ولادیمیر پوتین تنها به حرف واکنش و پاسخ نخواهد داد. وی تنها به اقدامات جدی واکنش نشان می دهد. واشنگتن باید نیروهای اوکراینی را به تسلیحات دفاعی از جمله سلاح های ضد تانک مجهز کند.
 
آمریکا و اروپا تاکنون تحریم های سیاسی و اقتصادی را ضد روسیه اعمال کرده اند. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در دیدار اخیر خود با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نسبت به افزایش تحریم ها ضد روسیه هشدار داده است.
 
منابع خبری نیز اعلام کردند، ده ها افسر پلیس فدرال آمریکا موسوم به اف بی آی و سازمان اطلاعات مرکزی سی آی ای به کی یف سفر کرده اند تا به دولت اوکراین برای سرکوب اعتراضات مخالفان در شرق این کشور مشاوره دهند.
 
افسران امنیتی و اطلاعاتی آمریکا به صورت مستقیم در سرکوب اعتراضات شرق اوکراین مشارکت نداشته اند ولی برای مقابله نیروهای پلیس و ارتش اوکراین با جدایی طلبان طرفدار روسیه کمک های زیادی کرده اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.