سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مصریان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ورود دو خودروی جدید پژو به بازار ایران/ توقف تولید "پژو 405"

در مذاکرات امروز مسئولان پژو و ایران خودرو مقرر شد که تولید پژوی 405 از سال 95 در کشور متوقف شود.

علی مصریان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی "ایران خودرو" در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مذاكرات  10 ساعته سنگین امروز مهندس هاشم يكه زارع، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو و ماكسيم پيكا، مدير عامل شركت پژو ابعاد جديد همكاري هاي مشترك مورد بررسي قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این مذاکرات اجراي تعهدات گذشته از سوي شركت پژو و انتقال دانش فني و طراحي و توليد خودروهاي مشترك و ساخت داخل محور گفتگوها بود.

***توقف تولید پژو405 در کشور

وی افزود: در جلسه 10 ساعته امروز مسئولان پژو با ایران خودرو مقرر شد  که تولید خودروی 405 از سال 95 متوقف شود و دو خودروی سواری پژو که یکی از آنها شاسی بلند است درکشور تولید شود.

به گفته مصریان این تولیدات یا جزء محصولاتی هستند که به زودی در چرخه تولید پژو قرار می‌گیرند و یا اینکه بیشتر از 7 تا 8 ماه از عمرشان نگذشته باشد.

 مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی ایران خودرو تصریح کرد: همچنین محصولات جدیدپژو در ایران بر روی دو پلت‌فرم متفاوت تولید خواهد شد و سعی خواهد شد روی یکی از پلت فرم‌ها نیز یک خودروی شاسی بلند که محصول خودمان است را طراحی و تولید کنیم.


وی اضافه کرد: همچنین در اين جلسه از سوي هيات ايراني بر همكاري هاي مشترك در چارچوب منافع ملي جمهوري اسلامي ايران تاكيد شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
بابا قیمت رو بیار پایین و کیفیت رو ببر بالا تا کی بایدسوار این تولیدات ایرانی و چینی بی کیفیت بشیم
ابراهیم
۰۰:۴۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
ماشین فقط ماشینهای ژاپنی بخدا مرگ ندارد
محمد
۱۶:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
همین افغانی ها ازمابهتر برین ببینین چه ماشینایی سوارمیشن.
حسن پژو
۰۲:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
من از پژو خیلی خوشم میاد بیشتر از ماشینهای خارجی
بهرام
۱۵:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
خوبه
محمدعلی
۲۱:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
پژو405الان حدود30ملیون هست. او دوخودروی پژو یکیش اسمش 301ودیگر2008 هست. ممکن نیست این دوخودروروزیر40ملیون هم بدن. قیمتش رودربعضی سایت هازده
حمید
۱۰:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
این همه لاف زدن بس نیست تاکی ملت را میخواهید احمق فرض کنید. واقعا این صنعت خودرو سازی است یا صنعت فرغون سازی یا صنعت تابوت سازی
کیا
۰۱:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
فکر کنم قرار خودروی ملی بشه 80% فرانسه 15%چین و 5%با افتخار وطن............
ایرانی
۰۰:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
فقط بلندن مردم بدبخت بیچاره رو تلکه کنن و گر نه در رقابت با شرکتای خارجی که روم به دیوار.....
حسن
۱۵:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
اگه از فرانسه پژو وارد نکنیم کی این اشغالهای پر مصرف فرانسوی رو سوار شه یا مدیران ایران خودرو با چه رویی گردشهای سالانه اشون رو برن فرانسه حالا اگه چندتاش هم سوخت که سوخت
امید
۲۳:۴۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
یه جا برا مردن پیدا کنید
رضا
۱۵:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
اگه خود سوزی میخوای بکنی 405 بدم خدمت تون اگه نه میخوای بی سروصدا تموم شه با یه پراید هم میشه این کار کرد
دانیال
۲۳:۰۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
با این موتور پر حجم و سوخت بالا و کم کردن روغن گویی ایران خودرو فکر شرکتهای تولید کننده بنزین و روغن است
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
شرکتی که در زمان تحریم شمارا تنها گذاشت بزارید ورشکست بشه لطفا
سجاد
۱۷:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای مدیرعامل اصلا میدونی منافع یعنی چی ؟
ایرانی
۱۴:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
خرید ماشین آرزو شده قیمت ها وحشت ناک بالاست در صورتی که در کشورهای همسایه مثلا عربها این خبرا نیست بحث بنزین که میشه با کشورهای دیگه مقایسه میشیم در بحث قیمت خودرو چرا مقایسه نمیشه . ارزان کنید رقابت را سالم کنید فقط شعار ندید
محمد
۱۴:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
صنعت خودرو سازی ایران بلای جان مردم مالی جانی
آرمان
۱۲:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
اول ایمنی بعد کیفیت...
کوروش کبیر
۱۶:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
این فرقون سازی ها رو تعطیلشون کنید تا ماشین خارجی خوب سوار شیم نه آشغال چینی
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر تحریمها سبب گرانی خودرو شد ضرر ان را مردم متحمل شدند نه ایران خودرو شرکتها هر چقدر توانستند قیمتها را بالا بردند تا زیان نکنند
محمد
۱۳:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا تولید 206 مزخرف را هم متوقف کنید.
علیرضا
۱۳:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
برید هر کاری می خواید بکنید. ما که دیگه پولمون به ماشین نمی رسه .
فقط خواهش می کنم با حرفاتون به شعور ملت توهین نکنید.
حامد
۰۹:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خداییش خیلی از دنیا عقب افتادیم
حامد
۲۳:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه قرار نبود محصولات جدید جایگزین 405 باشند
405 الان 18 یا 15 هزار دلاره یا قراره در اینده نزدیک با تلاشهای شبانه روزی اقایان به این قیمت برسه
لطفا همون 405 12 میلیونی را دوباره تولید کنید
مار را به خیر تو امید نیست شر مرسان.
عاشق بنز
۲۳:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام نه ترا خدا اكه ميشه همون زيان فولكس شولت وبنز هاي مدل باين باز سازي كنيند ما اردي يا روا نمي خواهيم حلا متريسم موتر تراكتور را روي اين ماشين شاسي بلند بزاريند.مثل روا. اي زيان قربون تو ورق تو زخمتر از اين ماشين امروزيست.
مرتضی ن
۱۳:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایران خودرو وسایپا تکنولوِی ساخت خودرو نداره زورکه نیست.فرض کنید سال2050میلادی رسیده...پراید2050مجهز به هیچی..
بهروز
۰۸:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
من نمیدونم چرا این آقایان به اصطلاح مدیر!!! چسبیدن به این پژو، ول نمیکنن!!!!! برندهای خوب مثل تویوتا، هیوندا و رنو هستن چرا نمیرید دنبال اینا؟ یا شاید هم پورسانتتون قطع میشه هاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بي كيفيت ترين خودروها در ايران.
آرش
۲۲:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باباتا کی میخواید خودرو بی کیفیت رو به قیمت لوکس ترین ماشین های دنیا بفروشیداصلامعلومه با پول فروش این همه خودروچیکارمیکریدکه همین که تحریم شدیم این همه مشکل توتولیدخودرو ملی پیدا کردید مگه ایرانی نبود
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا مگه مجبورید خودرو داخلی بخرید .
یا خودرو خارجی -یا خط 11- راه دیگه نیست !!
امیر
۲۲:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا زمانی که خصوصی نشه و بازار رقابتی نشه خبری از کیفیت نیست.الانم مسولین اون دنیا بابت پراید و پژو قصاص میشن .باور کنید
حسین
۲۰:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا زمانی که همه از ما بهترون از این تابوتهای متحرک سود میبرند وضعیت به همین منوال هست
حسام
۱۹:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط مردم چوب میخورن وگرنه مدیران خودروساز که ذره ای از حقوق و پاداششون کم نمیشه
مهدی
۱۹:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودرو سازی انحصاری,انحصاری,انحصاری,تا کی باید باشه تا کی باید هر قیمتی گفتن بخریم........
محمدرضا
۱۹:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا برای ایران خودرو و سایپا متاسفم
واقعا یکم از این چینیا یاد بگیرید چه ماشینای قشنگ وباب دل مردم میسازن.
عشق است ام وی ام
حسین
۱۸:۴۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
لااقل بفکر بالا بردن کیفیت محصولات فعلی باشید
علی
۱۷:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازم بوی کباب آومد وقتی تحریم بودیم کجا بودنند نمیدونم چرا پژو وقتی تویوتا ارزون هست و خیلی با گیفیت تر
وحید
۱۷:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
این بحث هارو ول کنین من لیسانس دارم پول هم ندارم من ماشین میخوام برم مسافر کشی پشتشم بنویسم عاقبت دانشگاه!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
یکی به این خودروسازان بگه شماکیفیت همین تولیداتون بالا ببرید طرح و مدل جدید پیشکش
سید مهدی
۱۷:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام .توی مناظره همه پیامک دادن با فرانسه وارد مذاکره نشیم حالا دو محصول جدید از پزو شما که حرف مردم ( )گوش نمیکنید چرا میگین جواب بدین
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما خودرو فرانسوی سوار نمی شویم.مگه ماشینهای کره ای و زاپنی چه اشکالی دارند؟
مهران
۱۷:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پژو را بیخیال دیگه
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط پراید
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا اینکه همه ی گرونی ها رو بندازیم گردن تحریم ها اشتباهه، درسته بی تاثیر نیس ولی چشماتون رو باز کنید مگه همین مناطق آزاد در ایران جزء کشودمون نیستند؟؟؟؟؟ چرا اونجا همه چیز ارزونه ؟؟؟؟؟؟؟ ها ؟؟؟ ...
عباس
۱۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
از بس ترافیک داخل شهریمثل شیراز سنگینه خدا کنه قیمتها از اینی که هست بالاتر بره
حسین ه
۱۵:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید واقعیت راقبول کنید شما نمی توانید چهل سال فرصت داشتید.بهتراست واردات خودرو را ازاد کنید
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
دروغ و چاخان باز شروع شد من به شما اطمینان میدم 405 تا سال 1405 تولید می شه یا مثل پیکان وانتش میکنن
سعید
۱۵:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر فرانسه و نوکران آمریکا.مرگ بر جنس چینی....
محسن
۱۵:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا !!!!!!تا سال 95 باید ادامه پیدا بکنه؟تا کی ملت سربلند ایران باید این ماشینهای از رده خارج رو سوار بشن؟
جواد شاملو
۱۵:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
من فکر می کنم ماشین های کره ای و ماشین های ژاپنی هم کیفیت خوبی داره و هم دولتمردانشون در گفتارشون صداقت دارند
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آردی شاسی بلند در راه است
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما اگه میتونید لطفا مافیای افزایش قیمت خودرو را معرفی نمایید
بهرام
۱۳:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقطتو را خدا قیمت و کیفیتش با هم بخونه
خسرو
۱۳:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
نه بابا اااااااا چه جالب راست میگی؟؟؟ بابا بی خیال
محمد رضا
۱۳:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
انسان عاقل یک بار از یه سوراخ نیش میخوره مثل اینکه یادشون رفت این شرکت پژو بله قربان گوی آمریکاست
مرگ بر پژو و اونایی که باهاش قرارداد ننگ میبندند
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما رو به جون بچتون قسم بگذارید این ماشینا دست نخورده و بون کم و کاستی و اضافه کاری بیاد دست ملت شما را به خدا با ج.ن مردم بازی نکنید.قبول اصلا شما طراح و سازنده ولی خداوکیلی دستکاری نکنید
علیرضا
۱۲:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقا تورو خدا قیمت ها رو کم کنین چی شد شیب ملایم میدونید چه خبره
ایرانی
۱۲:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید قبول کنیم ماشین خوب ساختن از ما بر نمی آد اگه می تونستیم تو این 40 پنجاه سال انجام می دادیم .
وقتی ایران خودرو پیکان می زد کشور کره اتومبیل سازی نداشت اما حالا ببینید اونا کجا هستن و ما کجا ؟
امیر سولدوزلو
۱۷:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
داداش چون اونجا مثل ایران همه چی انحصاری نیست ، رقابت شرکتها باعث میشه جلو بیفتن
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
درقرون وسطی هم تا این حدازمردم سوء استفاده نشدهرکاری خواستیدبامردم کردیداجرتان باخدا
محمد
۱۲:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اصلا همون پیکان رو دوباره بسازن بهتر از این ماشیناست
علی
۱۱:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط به فکر سود خودشان هستند
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خودروسازان ماظالمند؟؟باوركنيد
فرزاد
۱۱:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط امیدوارم روی خودروی جدید همون موتور405یا پیکان نذارن!!!!!
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
قیمت ماشین چی
هر روز باید شاهد گرانی خودرو بی کیفیت باشیم
سیمرغ
۱۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقاي پژو لطفا از ايران برو بيرون
...آقاي ايران خودرو شما هم اگر به منافع ملي فکر ميکنيد اجازه بدهيد تعرفه وارادات خودرو کم شود
یوسف
۱۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فتیله قیمت رو بکشین پایین .
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا با شرکت های دیگه قرار داد نمی بندند این پژو کم بلا سرشون آورد
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
میریم بخریم دوباره تحریممون میکنن بدبخت میشیما
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط تویوتا.
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر فرانسه
سعيد
۰۷:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اصلا با اون كاري كه كردن ديگه نمي بايست با پژو وارد مذاكره مي شديم.هيچ آش دهن سوزي هم نيست.
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با نظر شما کاملا موافقم ،فرانسه درجنگ تحمیلی کمک های نظامی خیلی زیادی به عراق کرد چرا ما باید پژو را ورشستگی نجات بدهیم
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
در جنگ تحميلي همه كشورهاي صنعتي و عربي به غير 1 يا 2 كشور مابقي طرفدار عراق و به صدام ملعون كمك مالي تسليحاتي مي كردند.ميخوام بدونم تكليف اين همه كشور چيه؟
مصطفی
۱۹:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چونکه الان پول توی اینه که با پژو قرارداد ببندی
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
قیمت ماشین را ارزان کنید لطفا
محمد
۱۳:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
نه تورو خداگیرنده بابا بذار پرایدمون رو بفروشیم... بعد
حمید
۰۰:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشا کیفیت رو هم بالا ببرید
محمد
۱۲:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهش میکنم هنرنمایی نکنید.نهایتش اینه که میخواید چراغاشو عوض کنید دیگه!!!همچین میگید میخوایم رو پلتفرم پژو محصول خودمونو طراحی کنیم که هر کی ندونه فکر میکنه شما یل طولایی در طراحی خودرو دارید.بابا اصلا شما راست میگید شما دارید برای لکسوس طرح میزنید!!!!
علی
۱۳:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید مافیای پشت سر خودروسازان معرفی شوند
تا مردم بدانند دلیل واقعی این هم بلا که خودرو سازان سر مردم میآورند و کسی زورش به انها نمی رسد چه کسانی هستند.
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
احتمالا خودروی جدیدشون اینه که موتور405 رو بذارن رو 206 جز این کارا که دیگه کاری بلدنیستن