سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت رئیس بنیاد شهید از ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عیادت تعدادی از ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان رفت و با مسئولان این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی روز دوشنبه در عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان به آنها گفت: شما آبروی کشور هستید و خدمت رسانی به شما، وظیفه ما است، هرچند این خدمات به هیچوجه پاسخگوی ایثارگری های شما نیست.

وی همچنین در دیدار با مسوولان این بیمارستان، ضمن اطلاع از روند درمان ایثارگران از پرستاران و پزشکان این بیمارستان قدردانی کرد و افزود: سعی کنید همواره در برخورد با بیماران ایثارگر، خوش اخلاقی کنید، زیرا خوش اخلاقی، نیمی از خدمت و رضایت ایثارگران از شما، رضایت خدا از شماست.

بر اساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در نشستی با مسوولان بیمارستان ساسان با اشاره به اینکه گام های خوبی برای ارتقای بیمارستان ساسان برداشته شده، گفت: بیماران از خدمات پزشکی راضی هستند.

شهیدی ادامه داد: بیمارستان‌های ساسان و خاتم الانبیا(ص) دو بال اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات درمانی به جامعه شاهد و ایثارگر هستند، از این رو دلیل پیشرفت و ارتقای این دو بیمارستان باعث افتخار ما است.

در این نشست نیز «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و «علیرضا توکی» رئیس بیمارستان ساسان، توضیحاتی را در رابطه با روند پذیرش و درمان ایثارگران ارائه کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.