سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی نظام مزایده است/ با معرفی نمی‌توان باشگاه خاصی را واگذار کرد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: نظام واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی نظام مزایده است و نمی‌توان با معرفی اشخاص از سوی مدیران به عنوان متقاضی خرید، باشگاه را واگذار کرد.

سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط و نحوه واگذاری تیم‌های باشگاهی به بخش خصوصی، گفت: برای واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی باید مزایده برگزار شده و متقاضیان این امر در مزایده شرکت کنند.   
 
وی ادامه داد: نظام واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی نظام مزایده است و نمی‌توان با معرفی اشخاص از سوی مدیران به عنوان متقاضی خرید، باشگاه خاصی را واگذار کرد.   
 
حسینی تصریح کرد: مزایده گذاشتن از طریق بورس و یا خصوصی سازی صورت می‌گیرد که صلاحیت افراد بعد از شرکت، برای اختیار گرفتن باشگاه احراز می‌شود.  
 
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: البته به نظر من وزارت ورزش عزمی برای واگذاری تیم‌های بزرگ به بخش خصوصی ندارد، زیرا تاکنون هیچ نامه‌ای برای واگذاری به بخش خصوصی سازی ارسال نشده است.   
 
گفتنی است خبری به نقل از تهران پرس منتشر شده است؛ م.پ یکی از معاونان سابق باشگاه پرطرفدار تهرانی که سالیان گذشته با حمایت جریان انحرافی به سمت معاونت باشگاه رسیده بود ، اکنون در پی اجاره باشگاه از وزارت ورزش است.

قابل ذکر است این تاجر و یکی از بدهکاران به سیستم بانکی کشور که تحت عنوان معاون اقتصادی از سوی جریان انحرافی حمایت شده بود ، توسط مدیرعامل باشگاه مشغول بکار شد که پس از مدتی  به دلیل فساد مالی و اخلاقی به دنبال اخطار یک نهاد نظارتی از سمت خود برکنار شد.

همچنین آقای "پ" که امروز با معرفی "ق"  سرمربی معروف فوتبال به خادم به دنبال اجاره این باشگاه بزرگ است سال گذشته به خاطر مسائل مالی و قاچاق در یك كشور همسایه مدتی زندانی و ممنوع الخروج بوده است .

طبق اخبار واصله شائبه‌های فراوانی در خصوص فعالیت‌های اقتصادی این فرد وجود دارد.

از سوی دیگر شنیده می شود جریان انحرافی در سکوت رسانه ای و در غفلت مسئولین وزارت ورزش با مهره چینی در حوزه های حساس ، خود را برای انتخابات مجلس آماده کرده و سعی در کسب کرسی های مجلس را دارند .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.