سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/رییس سازمان حج و زیارت کشور خبر داد:

دو زائر سرا مخصوص زائران عتبات عالیات در مرز چزابه به بهره برداری می رسد

سعيد اوحدي، با بیان اینکه بخش خصوصی سرمایه گذاری مناسبی را برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات انجام می دهد گفت: دو زائر سرا مخصوص زائران عتبات عالیات تا اربعین حسینی امسال در مرز چزابه به بهره برداری می رسد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سعید اوحدیˈ در همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران در ساری از مدیران کارگزاران حج و

زیارت به عنوان قافله سالاران این سازمان یاد کرد و گفت: حج تمتع یک همایش معنوی بین المللی جهان اسلام است.اوحدی گفت: رشد کمی و کیفی آموزش زائرین در این همایش بین المللی جهان اسلام باید برای کارگزاران حج و زیارت استان های کشور از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

معاون ویز فرهنگ و ارشاد و رییس سازمان حج وزیارت به آخرین وضعیت حج تمتع سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام،پرداخت قسط دوم و مشخص شدن هتل ها انجام شده است.

رییس سازمان حج و زیارت کارگزاران را خانواده اصلی و بزرگ سازمان عنوان کرد و گفت : هیچگاه نباید از ظرفیت سنگین نیروی انسانی  کارگزاران حج وزیارت غافل شویم. وی با بیان اینکه برگزاری نشست های صمیمی و راهگشا با کارگزاران حج و زیارت استان های کشور در سال جاری از برنامه های مهم سازمان است، بیان داشت: سازمان حج و زیارت به پیشنهادها ، نظرات ، انتقادات و راهکارهای کارگزاران اهمیت می دهد. 

وی با بیان اینکه حج و زیارت نباید در مقوله اداری گرفتار روش های سنتی باشد، بیان داشت: باید از سامانه الکترونیکی و ارتباطات اینترنتی در جهت کمک به زائرین بیشترین استفاده را برد. اوحدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت مانند سازمان گردشگری نیست، تصریح کرد: سازمان حج و زیارت به همراه کارگزاران و عوامل آن میزبان تشریفاتی برای زائرین نیستند. رییس سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: تمام عوامل در این سازمان نوکر و خادم زائرین محسوب می شوند و این ادعا باید در عمل به زائرین نشان داده شود.

وی به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نقش سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: این سازمان با تشکیل یک کارگروه مشورتی اقتصادی زیارتی را تبیین کرده است. وی از آغاز فعالیت شرکت توسعه عمران امید زائر خبر داد و گفت: این شرکت با هدف توسعه زیر ساخت ها برای ارائه صحیح خدمات به  زائرین عتبات عالیات با یکهزار میلیارد ریال آغاز به کار می کند.

 رییس سازمان حج و زیارت کشور برای شرکت در همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران به ساری سفر کرده است.

برچسب ها: حج ، امسال ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.