سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشارات سمیرا با هشتاد عنوان در" نمایشگاه کتاب"

انتشارات سمیرا، ناشر تخصصی حوزه میراث فرهنگی و باستان شناسی، با هشتاد عنوان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

غلامحسین رنجبر شورابی، مدیر مسئول انتشارات سمیرا در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه امسال 80 عنوان کتاب در زمینه‌های باستان شناسی، میراث فرهنگی، هنر و ایران شناسی ارائه کرده‌ایم که تا به امروز  مورد استقبال دانشجویان و پژوهشگران قرار گرفته است.

وی افزود: از این مجموعه 23 عنوان کتاب برای اولین بار به معرض بازدید عموم گذاشته شده است که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به کتاب "بافت تاریخی ارومیه" تالیف حسین فرهمند "باستان شناسی استخوان‌های انسان" اثر سایمون خیز و "مبانی لایه نگاری" ادوارد هریس اشاره کرد.

رنجبر شورابی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از بناهای تاریخی کشور به دلیل ناشناخته بودن و به دنبال اجرای پروژه‌های عمرانی تخریب شده، هدف انتشارات سمیرا، کشف و ثبت مکتوب این بناها و آثار تاریخی کشور است.

لازم به ذکر است؛ انتشارات سمیرا در بخش ناشران دانشگاهی، سالن 18 غرفه 256 تا پایان کار نمایشگاه کتاب، پذیرای پژوهشگران و ایران دوستان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، میراث ، حوزه ، ناشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.