سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الوفاق: آزادی رسانه‌ها در بحرين محدود شده است

مرکز اطلاع رسانی جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد : آزادی رسانه ای در بحرین به شکل بی سابقه ای محدود شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه»،مرکز اطلاع رسانی جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد : آزادی رسانه ای در بحرین به شکل بی سابقه ای محدود شده است.

 این مرکز همچنین یادآور شد روز جهانی رسانه ها که متعلق به روزنامه نگاران و خبرنگاران است ، خود شاهدی بر چالش‌هایی است که اصحاب رسانه بحرین بر اثر تجاوزها و جنایتهای مقامات بحرینی ضد آزادی بیان و انتقال حقایق و واقعیتها با آن روبرو هستند.

مرکز اطلاع رسانی جمعیت الوفاق همچنین در بیانیه ای که به همین مناسبت صادر کرده است، افزود: آزادی بیان در بحرین در بدترین شرایط خود قرار دارد. رتبه بندی‌های بحرین از سوی مؤسسات بین المللی نشان دهنده واقعیت‌های موجود در زمینه تجاوز نظام آل خلیفه به قوانین و معادلات بین المللی است. این مرکز همچنین با تاکید بر ادامه هدف قرار دادن اصحاب رسانه ها به دست مقامات بحرینی، تاکید کرد: رسانه های شهروندان بر رسانه های نظام ترجیح داده می شود. این در حالی است که فعالیتهای مسالمت آمیز باعث به وجود آمدن ده ها نفر از اصحاب رسانه شده است که جایزه های بین المللی اهدا شده به آنها شاهد حرفه ای بودن آنهاست. اما دادگاههای بحرین همین خبرنگاران و روزنامه نگاران را محکوم می کند و دستهای آنها را می بندد.

انتهای پیام/
برچسب ها: الوفاق ، ازادی ، رسانه ، بحرین ، محدود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.