سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری در نوجوانان ضروری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری در نوجوانان به منظور رسیدن به اهداف مطلوب و نتایج اثربخش در عرصه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان، حمیدخالقی درجمع اولیاء ومربیان دانش آموزان مدارس شهرکاظم آباد، افزود :بخش مهمی از شخصیت افراد در دوران نوجوانی شکل می گیرد که می تواند زمینه ساز آینده ای مفید و عاری از آسیب های اجتماعی و انحرافات برای جامعه باشد.

معاون دادگستری کرمان با اشاره به افزایش آمار طلاق بویژه در سال های اخیر، بر لزوم توجه جدی به مستحکم بنا کردن بنیان خانواده ها با رعایت و اهمیت دادن به اصول و شرایط قبل از ازدواج، تاکید کرد.

وی بابیان نقش کلیدی و مهم خانواده در تربیت فرزندان و کنترل بسیاری از رفتارهای پرخطر آنان ، بر لزوم توجه والدین بویژه مادران به فرزندان و به خصوص دختران، یادآور شد:حجاب در پیشگیری از بسیاری جرائم وآسیب های پیش روی دختران نوجوان موثر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از عقدها و نامزدی های بسیار طولانی مدت و یا بسیار کوتاه مدت به عنوان عاملی دربعضی ازپرونده هایی که منجر به طلاق می شود، یادکرد.


برچسب ها: فرهنگ ، پیشگیری ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.