سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

از تمام ظرفيت‎ها براي كمك به صنعت استان بهره مي‎گيريم.

مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي استان اصفهان گفت: سعي مي‎كنيم عرصه را براي ورود متقاضيان و سرمايه‌گذاراني كه تمايل به همكاري با شركت شهرك‎ها براي كمك به صنعت استان دارند فراهم كرده و از تمامي ظرفيت‎ها براي كمك به صنعت استان بهره مي‎گيريم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ؛ سعادت بهرامي با اشاره به برگزاري جلسات هيأت حلاختلاف قراردادي و داوري در شركت شهركهاي صنعتي استان اظهار كرد: اين جلسات به منظور تعيين تكليف قرارداد هاي زمينهاي واگذار شده شركت در سنوات قبل برگزار ميگردد كه در ساليان متمادي پلاكهاي دريافتي را راكد و بلا تكليف نگه داشته و در نتيجه باعث سلب فرصت هاي سرمايه گذاري از متقاضيان واجد شرايط شده اند كه اين شركت پس از فسخ و آزاد سازي نسبت به واگذاري آنها اقدام مي نمايد .

رييس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان ادامه داد: جلسه هيأت حل اختلاف قراردادي و داوري با حضور نماينده سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران به عنوان داور و حكم مرضي الطرفين و در راستاي رسيدگي و حل اختلاف پروندههايي كه به تعهدات قراردادي خود عمل نكرده اند شكل ميگيرد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان با بيان اين كه در آخرين جلسه به وضعيت 9 فقره قرارداد رسيدگي و در نهايت براي 4 فقره قرارداد با متراژ 19132 مترمربع، رأي فسخ قرارداد صادر گرديد تا عرصه جهت فعاليت‎هاي متقاضيان و سرمايه گذاران واجد شرايط بعدي فراهم گردد.

وي تصريح كرد: همچنين طي اين جلسه در ارتباط با 4 فقره قرارداد به متراژ 18983 مترمربع كه واجد شرايط انجام تعهدات قرارداد بودند رأي به اعطاي مهلت صادر و يك پرونده نيز از دستور كار هيأت حل اختلاف قراردادي و داوري خارج گرديد.

بهرامي يادآور شد: سعي ميكنيم عرصه را براي ورود متقاضيان و سرمايهگذاران جديد كه تمايل به همكاري با شركت شهركها را دارند فراهم كرده و از تمامي ظرفيتها براي كمك به صنعت استان بهره گيريم.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، بهره ، گیری ، از ، تمام ، ظرفیت ، ها ، برای ، کمک ، به ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.