سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

22 هزار شغل با برون سپاری فعالیتها در سازمان دامپزشکی ایجاد شده است

برون سپاری فعالیت ها سبب شده نیروهای رسمی در این سازمان برای اعمال وظایف حاکمیتی و نظارتی بر بخش غیردولتی دامپزشکی مشکل داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت : اجرای سیاست برون سپاری فعالیت ها در این سازمان برای 22 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.
مهدی خلج در آیین معرفی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه بر اساس قانون تا آنجا که امکان داشته است وظایف این سازمان برون سپاری شده است گفت: در این زمینه برای 22 هزار نفر در عرصه های دامپزشکی پروانه اشتغال صادر شده است.
وی برون سپاری فعالیت ها در دامپزشکی را بسیار گسترده خواند و خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این امر سبب شده نیروهای رسمی در این سازمان برای اعمال وظایف حاکمیتی و نظارتی بر بخش غیردولتی دامپزشکی مشکل داشته باشند.
خلج به بروز خشکسالی در برخی از استانها اشاره کرد و گفت: خشکسالی موجب محدودیت در منابع آبی و تامین علوفه می شود و این امر در نقاط دچار مشکل سبب تجمع دام ها در منابع آبی شده و منجر به استفاده از علوفه های دستی و ... می شود که مشکلاتی را برای دامهاو بروز بیماریها به همراه دارد.
رییس سازمان دامپزشکی گفت: سازمانهای ذیربط به ویژه جهاد کشاورزی باید برای مقابله با این مشکل تسهیلاتی را در خصوص تامین آب و علوفه اختصاص دهد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.
دراین آیین که استاندار سمنان و جمعی از مسوولان بخش جهاد کشاورزی استان سمنان حضور داشتند با تقدیر از رضا عامری مدیرکل قبلی محمد سعیدی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان سمنان معرفی شد/س
برچسب ها: دامپزشکی ، اشتغال ، نظارت ، خلج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.