سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اعلام آمادگی 20 استان برای حضور در جشنواره سراسری آش زنجان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تا امروز 20 استان برای حضور در جشنواره سراسری آش ایرانی در استان زنجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی عباسی اظهار داشت: تا امروز حضور 16 استان در جشنواره سراسری آش ایرانی استان زنجان قطعی شده و چهار استان دیگر نیز در حال رایزنی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 استان اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره سراسری آش را کرده‌اند، تصریح کرد: در استان زنجان نیز بیش از 20 گروه تقاضای غرفه برای پخت عمومی و شرکت در بخش مسابقه جشنواره آش کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تورهای ورودی نیز استقبال بسیار خوبی داشته‌اند، اضافه کرد: به 3 هزار دفتر خدماتی مسافرتی کشور پکیجی توسط استان ارسال شده و در این پکیج برنامه‌هایی برای تورها نیز تعریف شده است.

عباسی با اشاره به اینکه بیشتر تورهای ورودی به استان زنجان دو روزه خواهد بود، بیان داشت: هدف ما نیز اقامت این تورها در استان و افزایش مدت توقف آنها است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تعداد تورهای ورودی در جشنواره آش به استان زنجان اعلام نشده و در حال رایزنی هستیم، ادامه داد: بیشترین هدف از حضور تورها در استان بازدید آنها از جاذبه‌ها و موزه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جانمایی غرفه‌ها در منطقه تفریحی گاوازنگ آغاز شده، یادآور شد: در زمینه آماده سازی شهر زنجان نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه با شهرداری نیز هماهنگی‌های لازم برای آماده سازی شهر صورت گرفته است، افزود: برنامه‌های فرهنگی نیز برای جشنواره سراسری آش پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، جشنواره ، آش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.