سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار رباط کریم:

منشور کاری شهرستان رباط کریم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

فرماندار رباط کریم از ابلاغ منشور کاری سال جاری به ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور گفت: در راستای تداوم و استمرار خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان و با عنایت به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سلامت از سوی معظم‌له و اهداف، برنامه‌ها و خط‌مشی‌های دولت تدبیر و امید، فرمانداری رباط کریم منشور کاری این شهرستان را در 28 بند تدوین و به ادارات ابلاغ کرده است.

وی افزود: توجه به حقوق شهروندی و رعایت دقیق منشور حقوق شهروندی دولت یکی از نکات مورد تاکید در این منشور است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: اتخاذ راهکارهای مناسب برای پیاده کردن ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به عنوان قواعد زندگی مشترک و مسالمت‌آمیز در جامعه از دیگر بندهای منشور کاری رباط کریم است.

سلیمان‌پور احترام به تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی، اعتلای معرفت دینی، توسعه فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ مدیریت جهادی را از جمله مسائل مطرح شده در این منشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این منشور، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و توجه جدی به مسائل و دغدغه‌های آنان سرلوحه اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و دولتی شهرستان رباط کریم ذکر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای توسعه این شهرستان تصریح کرد: رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تسهیلی و ایجاد زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌ها باید مدنظر همه مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: توجه به اصل صرفه‌جویی، تلاش برای حفاظت محیط زیست، حمایت از روحیه نوآوری، تکریم ارباب رجوع و توسعه بخش‌های صنعتی و کشاورزی در منشور کاری ادارات شهرستان رباط کریم مورد توجه قرار گرفته است.

سلیمان‌پور با تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح از عملکرد سازمانی و لزوم تعامل مناسب و سازنده با رسانه‌ها و مطبوعات و تقویت مجاری ارتباطی دوسویه با مردم گفت: ادارات این شهرستان بر مبنای این منشور باید در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.